اخبار داغ

مسئولان استان سمنان در راهپیمایی روز قدس:

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کمرنگ نخواهد شد/ دفاع از مظلوم یکی از اصول انقلاب اسلامی است

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» کمرنگ نخواهد شد/ دفاع از مظلوم یکی از اصول انقلاب اسلامی است
مسئولان استان سمنان بر تداوم حرکت به سوی آرمان قدس شریف و دفاع از مردم مظوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان سمنان نیز مانند سایر نقاط کشور با حضور باشکوه مردم روزه‌دار و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ نخواهد شد

, شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ نخواهد شد,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مرکز استان با بیان اینکه مردم روزه‌دار استان سمنان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند گفت: رئیس جمهور آمریکا اخیرا مدعی شده است که شعار مرگ بر آمریکا در ایران کمرنگ شده است که لازم است رسانه‌ها پیام امروز مردم ایران را به گوش ترامپ برسانند.

,

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مردم ایران تا روز قیامت شعار مرگ بر آمریکا را حفظ خواهند کرد و ما نیز این شعار را در راستای عمل به توصیه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با قدرت فریاد خواهیم زد.

,

شاهچراغی تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است و مسلمانان جهان نیز هرسال این روز را پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار می‌کنند.

,

روز قدس تا ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

, روز قدس تا ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت,

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان نیز در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور مردم استان در این راهپیمایی گفت: تمام مسلمانان دنیا در قدس شریف سهیم هستند بنابراین با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان کشور باید قدردان حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشند افزود: باید خداوند متعال را بخاطر داشتن مردمی مومن و متدین که شب گذشته را تا سحرگاه به عبادت پرداختند و صبح امروز مجددا در حمایت از مظلومان فلسطین به صحنه آمدند شکرگزار باشیم.

,

چاوشی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را از مهمترین پیام‌های راهپیمایی امسال روز جهانی قدس دانست و اظهار کرد: مسلمانان جهان در روز قدس نشان می‌دهند که در برابر ظلم و ستم با یکدیگر متحد هستند و از مظلومان عالم دفاع می کنند.

,

وی روز قدس را نماد همصدایی و همبستگی جهان اسلام خواند و گفت: مسلمانان جهان تا زمانی که سلطه و سیره صهیونیستها بر سرزمین ستم‌زده فلسطین ریشه‌کن شود در صحنه دفاع از قدس شریف حضور خواهند داشت.

,

 دفاع از مظلوم یکی از اصول انقلاب اسلامی است

,  دفاع از مظلوم یکی از اصول انقلاب اسلامی است,

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس حاکی از تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمانهای نورانی امام راحل (ره) است گفت: این راهپیمایی بار دیگر نشان داد مردم ایران همچنان پشتیبان مظلومان و ستم‌دیدگان جهان هستند و مسلمانان مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

,

دادستان سمنان روز قدس را روز همبستگی جهان اسلام دانست و افزود: مردم ایران نیز در تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند.

,

آسیابی با تاکید بر اینکه دفاع از مظلومان یک وظیفه دینی و الهی است اظهار کرد: یکی از اصول قانون اساسی و معیارهای نظام جمهوری اسلامی نیز حمایت از مظلوم در اقصی نقاط جهان است و در شرایط فعلی نیز ملت فلسطین یکی از مظلوم‌ترین ملت‌های دنیا هستند لذا همه موظفیم از آنان حمایت کنیم.

,

وی ادامه داد: مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از مظلومان جهان حمایت کرده‌اند و این حمایت را ادامه خواهند داد.

,

خون تازه‌ای به رگ‌های انتفاضه فلسطین وارد شده است

, خون تازه‌ای به رگ‌های انتفاضه فلسطین وارد شده است,

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت با تاکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که همه ساله مسلمانان جهان را علیه ظلم و ستم صهیونیستها، یکپارچه و متحد می‌کند.

,

فرمانده سپاه قائم (عج) استان با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس گفت: اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا نه تنها نشان قدرت ایالات متحده محسوب نمی‌شود بلکه حاکی از دستپاچگی و عجز مقامات آمریکایی در تصمیم‌گیری‌هایشان است.

,

حسن‌زاده افزود: آمریکا امروز به مراحل پایانی عمر و حیات سیاسی خود نزدیک می‌شود و اینگونه اقدامات نه تنها مشکلی از مشکلات عدیده رژیم صهیونیستی حل نکرد بلکه به شکل‌گیری موج تازه‌ای از انتفاضه فلسطین منجر شد.

,

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که خون تازه‌ای به رگ‌های انتفاضه فلسطین وارد شده است و ابعاد آن حتی سایر کشورهای مسلمان را نیز دربر‌گرفته است.

,

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی روز قدس امسال حاکی از هوشیاری آنان نسبت به مسائل منطقه است گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی امسال عکس العمل محکمی به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و مقامات آمریکا است.

,

حسن‌زاده تصریح کرد: مردم به ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور در صحنه دفاع از مردم بی دفاع فلسطین لبیک گفتند و یکدل و یکصدا فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سردادند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی نشان دادند اصول انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند و مانند سالهای گذشته آرمان‌های نورانی امام خمینی (ره) را دنبال می‌کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه