اخبار داغ

آیت‌الله شاهچراغی:

امروز در سراسر ایران قیامتِ «مرگ بر آمریکا» برپا بود/ مردم، تداوم برجام نیمه‌جان همزمان با تحریم‌ها را نمی‌پذیرند

امروز در سراسر ایران قیامتِ «مرگ بر آمریکا» برپا بود/ مردم، تداوم برجام نیمه‌جان همزمان با تحریم‌ها را نمی‌پذیرند
امام جمعه سمنان گفت: بر خلاف اظهارات دشمنان، اعتقاد به «مرگ بر آمریکا» نه تنها کم‌رنگ نشده بلکه گسترده‌تر نیز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سمنان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از مردم استان سمنان به سبب حضور پررنگ در آیین سالگرد ارتحال امام(ره)، مراسم شب‌های قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: بر خلاف اظهارات دشمنان، اعتقاد به «مرگ بر آمریکا» نه تنها کم‌رنگ نشده بلکه گسترده‌تر نیز شده است و امروز در سراسر کشور ایران قیامتِ مرگ بر آمریکا برپا بود.

,

وی در ادامه با خاطرنشان ساختن بیانات رهبر معظم انقلاب در آیین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: معظم له در سخنرانی فرمودند که دشمن می‌خواهد به واسطه فشارهای اقتصادی، جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کند اما باید به آمریکا، همه دشمنان و دنباله‌روان آن‌ها گفت که شما این آرزو را به گور خواهید برد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ناممکن و نامعقول خواندن تداوم برجامِ نیمه‌جان همزمان با اعمال تحریم‌ها علیه ایران تصریح کرد: امکان ندارد که مردم ایران چنین شرایطی را بپذیرند.

,

شاهچراغی با اشاره به نیاز کشور به تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای گفت: از همین‌رو رهبر معظم انقلاب با شجاعت و شهامت فرمان از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای ایران را در راستای تأمین نیازهای کشور صادر کردند.

,

وی با یادآوری عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل‌قوا و نیز عزل آیت‌الله منتظری از قائم‌مقامی رهبری توسط امام راحل(ره) گفت: ممکن است برخی بگویند چرا بعضی‌ها را از قطار انقلاب پیاده کردند اما باید گفت که اگر عده‌ای خودشان اصرار بر پیاده شدن از قطار انقلاب داشته باشند، چه باید کرد؟

,

امام جمعه سمنان تصریح کرد: امروز نیز اگر کسی خود زمینه‌های پیاده شدن از قطار انقلاب را فراهم کند، مقام معظم رهبری بی‌تردید او را از قطار انقلاب پیاده خواهد کرد.

,

شاهچراغی در پایان با ذکر فرازهایی از زندگی شهید آیت‌الله سعیدی، یاد و خاطره این شهید را گرامی‌ داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه