اخبار داغ

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر:

آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب ماست/ نباید به هیاهوهای دشمن بلرزیم

آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب ماست/ نباید به هیاهوهای دشمن بلرزیم
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب، نظام و کشور ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سردار محمدتقی صفری در نشست هم‌اندیشی سیاسی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر با تاکید بر اینکه ما در خیرات و برکات نظام و انقلاب و هر چه داریم به برکت وجود امام(ره) و شهدا بوده، اظهار داشت: دشمن تحت هر شرایطی و با تمام قدرت با انقلاب ما و راهی که امام(ره) برای ما ترسیم کرده است در ستیز بوده و دست از این ستیز برنخواهد داشت تا زمانی که این راه را دو دستی تقدیم آنها کرده و کنار بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

صفری با اشاره به اینکه تا انقلاب اسلامی و راه معمار کبیر انقلاب در این کشور ساری و جاری باشد دشمنی آمریکا نیز با نظام ما ادامه خواهد داشت، گفت: در این برهه حساس از نظام ما باید با تمام قوا نگاه و راه حسینی امام خمینی(ره) تا نابودی استکبار جهانی با تمام قدرت ادامه دهیم.

,

وی با بیان اینکه نهضت حضرت امام همان نهضت امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) است که با خون دلها به دست آماده، افزود: حضرت امام انقلاب را ایجاد کرد تا اهداف قرآن، اسلام و راه ائمه اطهار را نه تنها برای ایران بلکه جهانیان ساری و جاری نماید.

,

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر با اشاره به اینکه اولین اصلی که حضرت امام برای خود و برای سربازان خود ترسیم کرد راه خدا در همه کارها و عرصه‌های مختلف بود، ادامه داد: حضرت امام خالصانه‌ترین مسیر را که راه شهادت بود برای جوانان ترسیم کرده و نشان داد که مرگ در راه خدا حیات جاودانه است.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام قد در مقابل انقلاب و راه امام ایستاده، خاطرنشان کرد: امروز اگر انقلاب و راه امام در جهان به خوبی می‌درخشد بخاطر اخلاص امام و سربازان ایشان و قرآنی بودن این راه است.

,

صفری با بیان اینکه رفتار دشمن نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و فقط نابودی نظام ما را می‌خواهد، تاکید کرد: اگر دشمن دیروز از هواپیمای مسافربری ما نمی‌گذرد امروز نیز از مجالس عروسی و عزای مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال اجرای توطئه جدید علیه انقلاب، نظام و کشور ماست، تصریح کرد: استکبار در حال مهره‌چینی نیروهای بی‌بصیرت داخلی است تا اینکه به انقلاب و اهداف نظام ما ضربه اساسی وارد کند.

,

صفری در پایان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری سرباز با بصیرت و قوی ایمان می‌خواهد، گفت: ما نباید به هیاهوهای دشمن بلرزیم و به لبخندهای آنها شا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه