اخبار داغ

برگزاری آئین شب شعر "در سوگ خورشید" در خلیل آباد + تصاویر

برگزاری آئین شب شعر "در سوگ خورشید" در خلیل آباد + تصاویر
شب شعر «در سوگ خورشید» به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین شهادت حضرت علی (ع) در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین  سالگرد ارتحال ملکوتی بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهادت حضرت علی (ع)، مراسم شب شعری با عنوان «در سوگ خورشید» با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان، شب گذشته در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

این مراسم به همت کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل آباد برگزار و حاضران به شعر خوانی  در وصف حضرت امام خمینی (ره)، حضرت علی (ع) و شب های قدر پرداختند.

,

 

,

علی توکلی در این مراسم با بیان اینکه آیین شب شعر " در سوگ خورشید" با هدف معرفی اندیشه معمار کبیر انقلاب به نسل جوان با بهره‌مندی از هنر شعر برگزار شد، اظهار داشت: این شب شعر فرصت برای شاعران است تا ارادت خود را با زبان گویای شعر به حضرت علی (ع) و امام راحل بیان کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه شاعران در این مراسم بهترین سورده های خود را قرائت کردند، خاطرنشان کرد: شاعران در این مراسم  شعرهایی با موضوعات ماه مبارک رمضان، قرآن، شب های قدر، شهادت حضرت علی (ع)، ارتحال حضرت امام (ره) و... خواندند.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد همچنین از تجلیل بیش از 60 نفر از شاعران و هنرمندان خلیل آباد در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: در حاشیه این مراسم از دست اندرکاران یازدهیمن سوگواره تعزیه، اعضای کانون تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان مسابقه عکاسی عکس عاشورا، هنرمندان برتر حوزه نمایش و نمایش بصیرت عاشواریی، شاعران برتر و مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه خلیل آباد با اهداء لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه