اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

کمک‌های مردم به کمیته امداد در روزهای اخیر افزایش یافته است

کمک‌های مردم به کمیته امداد در روزهای اخیر افزایش یافته است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به هجوم بی سابقه رسانه های بیگانه به این نهاد گفت: کمک‌های مردم به کمیته امداد در روزهای اخیر افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص هجمه‌های بیگانگان به این نهاد در روزهای گذشته با یادآوری سخنان رییس کمیته امداد کشور در این زمینه گفت: همانطور که مهندس فتاح نیز تاکید کردند دشمنان همواره تلاش می‌کنند خدمات نهادهای انقلابی کشور را زیر سوال ببرند و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در روزهای اخیر کمک‌های مردم به نیازمندان و فقرا افزایش یافته است اظهار کرد: امام راحل (ره) فرمودند هرگاه دشمنان، شما را مورد حمله قرار دادند بدانید عملکردتان درست بوده است لذا معتقدم مردم شریف ایران درپی این هجوم بی‌سابقه، بیش از گذشته به خدمات کمیته امداد پی می‌برند.

,

رضوی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مردمی را نه تنها به خارج از کشور بلکه حتی از شهری به شهر دیگر نیز منتقل نمی‌کند و‌ کمک‌های صورت گرفته را در محل جمع‌آوری هزینه می‌کند.

,

وی ادامه داد: کمک‌هایی که به مردم یمن و یا فلسطین انجام می‌شود مربوط به صندوق‌هایی است که برای مردم همان مناطق درنظر گرفته شده است و نیکوکاران نیز در زمان اهدای کمک‌ها از این موضوع مطلع بوده‌اند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: طبیعتا پولی که مردم عزیز با نیت کمک به مردم فلسطین یا یمن اهدا می‌کنند باید در همان محل مدنظر مردم هزینه شود و این امر نیز بر همین اساس انجام شده است.

,

رضوی با بیان اینکه کمیته امداد در حال حاضر در عراق و لبنان و برخی دیگر کشورها نیز مانند ایران، صندوق‌های صدقاتی پیش‌بینی کرده است گفت: اینکه کمک‌های مردم از جایی به جای دیگر منتقل و یا در غیر از جای موردنظر نیکوکاران هزینه شود به هیچ وجه اتفاق نخواهد افتاد.

,

وی خاطرنشان کرد: جابجایی کمک‌های مردمی هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی امکان‌پذیر نیست.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه