اخبار داغ

در پی تغییر شهردار برازجان؛

اعتراض رئیس شورای شهر برازجان به خطبه نماز جمعه درحضور نمازگزاران/ مردم از عملکرد شهردار حمایت کردند

اعتراض رئیس شورای شهر برازجان به خطبه نماز جمعه درحضور نمازگزاران/ مردم از عملکرد شهردار حمایت کردند
مدتی است که فضای رسانه خبر از اختلاف شورا و شهردار شهر برازجان بر اثر تعدادی از اختلاف نظرات و درخواست های شورا نیز رخ داده است که فضای عمومی شهر رابه خود واداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته برخوردهای شواری شهر برازجان نشان از این داشت که اختلافات سلیقه ای بین شورا وشهردار سلیقه ای است و موجب دودی غلیظ به چشم مردم شهر می شود ولی گویا تجربه های گذشته برای شورانشینان کنونی تجربه نخواهد شد و امکان دارد به سرنوشت مرکز استان دچار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این اختلافات به گونه ای پیش رفت که موجب طرح سوال از شهردار در تاریخ 13خردادماه شد و این جلسه با وجود اینکه در آستانه شب قدر بود نیمه تمام ماند وهمه سوالات مطرح نشد و به جلسه آینده موکول شد؛ اما همه سوالات مطرح شده  شهردار پاسخ داد.

,

براساس بیان حاضرین در جلسه سه نفر از اعضا شورا با انتقاد از دیگر اعضا این جلسه را غیر رسمی یاد کردند و به رییس شورا گلایه  کردند و دیگر اعضای حامی این جلسه شدند.

,

این ماجرا به جلسه شورا و فضای رسانه ها ختم نشد و روز گذشته امام جمعه شهر برازجان در خطبه های نماز جمعه شهر برازجان اعضا شورا شهر برازجان را مورد خطاب قرار داد و در واکنش به اختلافات اخیر میان شورا و شهردار گفت: اختلافات بین اعضای شورا و شهردار آسیب جدی به شهر وارد می کند، و آسیب آن را مردم می بینند شهر پیشرفت نیز نمی کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح درباره وضعیت موجود و اختلافات بین شورا و شهردار بیان داشت: شهرداری که از فردای خود اطلاع ندارد و نمی داند که آیا تا فردا هست یا خیر، انگیزه ای  نیز برای کار کردن ندارد، این اختلافات فقط انگیزه را از شهردار میگیرد.

,

وی ادامه داد: بارها تأکید داشتیم شهرداری انتخاب کنید که پاک دست، متعهد و کاربلد باشد و اکنون که شهردار را انتخاب کردید، از وی حمایت نمائید و با اعتماد به وی، زمینه کار را برایش راحت کنید.

,

امام جمعه برازجان افزود: اکنون که شهرداری انتخاب شده که غالب مسئولین و مردم از وی رضایت دارند، پاک دست، دلسوز و کاربلد است، علاوه بر نظارت بر کارش، از وی حمایت کنید.

,

حجت الاسلام والمسلمین مصلح خاطر نشان کرد: اختلافات شخصی و منافع خصوصی را کنار بگذارید و با حمایت از شهردار، اجازه دهید تا وی به فعالیتش ادامه دهد در غیر این صورت، مردم آسیب خواهند دید.

,

وی ادامه داد: سعی کنید تا هستید، خدمت کنید، شما نمایندگان مردم هستید، پس در دوران کوتاهی که انتخاب شدید، به فکر منافع شخصی و خصوصی نباشید بلکه به فکر منافع مردم بوده و در راستای رفع مشکلات شهر تلاش کنید.

,

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: اختلاف میان خود را رفع کنید و نگذارید این اختلافات، انگیزه کار را از شهرداری و کارکنانش بگیرد.

,

اعتراض رئیس شورای شهر برازجان به خطبه امام جمعه

, اعتراض رئیس شورای شهر برازجان به خطبه امام جمعه,

بعد از خطبه های امام جمعه شهربرازجان، رییس شورای شهر که یکی از حامیان طرح سوال از شهردار است به نشانه اعتراض به سخنان  امام جمعه به سوی وی(محراب شبستان) حرکت کرد که امام جمعه از وی خواست بعد از نماز عصر صحبت خواهد کرد.

,

بعد از نماز عصر رییس شورا در بین مردم حاضر شد و با دلیل های خود تصمیم داشت برای مردم توضیح دهد که مردم از با سخنان خود از شهردار حمایت کرده و خواستار تجدید نظر در تصمیم شورا شدند.

,

عصر روز گذشته بعد از جلسه صمیمی امام جمعه رئیس شورا؛ امام جمعه رئیس شورا  به آرامش دعوت کرد و از وی خواست تا با شهردار برای توسعه شهر همکاری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه