اخبار داغ

فرمانده انتظامی گرمسار:

110 هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار کشف شد

110 هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار کشف شد
فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار خبر داد و گفت: محموله قاچاقی در 4 دستگاه کامیون حامل سوخت قرار داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی در سال جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه مأموران پلیس این شهرستان به‌شدت با سوداگران قاچاق برخورد می‌کنند تصریح کرد: در 15 روز ابتدایی خردادماه امسال بالغ‌بر 110 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف‌شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه این محموله قاچاقی در 4 دستگاه کامیون حامل سوخت قرار داشت افزود: 4 راننده این کامیون‌ها دستگیر و با تکمیل پرونده آن‌ها به مراجع قضایی منتقل می‌شود.

,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه‌های متنوعی برای جلوگیری از قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی در سال جدید دارد اذعان کرد: مبارزه با سوداگران قاچاق گامی مؤثر و عملیاتی در راستای تحقق شعار سال جدید است.

,

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارقان احشام این شهرستان خبر داد و گفت: سرقت احشام یکی از جرائمی است که در این شهرستان به‌کرات انجام‌شده است و دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

,

وی با بیان اینکه با تحقیقات و جست‌وجوهای مجدانه پلیس یکی از این سارقان در شهرستان پاکدشت شناسایی شد خاطرنشان کرد: این سارق با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار یادآور شد: این سارق در بازجویی اولیه پلیس به 12 فقره سرقت احشام باارزش 40 میلیون تومان اعتراف کرد و پرونده وی به مراجع قضایی منتقل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه