اخبار داغ

نبود کشتارگاه؛اصلی‌ترین مشکل مرغداران اسدآبادی

نبود کشتارگاه؛اصلی‌ترین مشکل مرغداران اسدآبادی
فرماندارشهرستان اسدآباد با اشاره به تعطیلی کشتارگاه مرغ در اسدآباد، گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات مرغداران این شهرستان نبودکشتارگاه در این شهرستان است که متاسفانه به دلیل ناقص بودن و موقعات بانکی، کشتارگاه فعلی به مصادره بانک صنعت و معدن درآمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،کریم حمیدوند در نشست بررسی مشکلات مرغداران شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: این شهرستان دارای 30 واحد مرغداری با ظرفیت تولید 553 هزار قطعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی افزود: در این شهرستان 4 واحد مرغ مادر گوشتی و یک واحد تخمگذار وجود دارد که البته واحد تخمگذار فعال نیست.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: مرغدارای ها در هر سال باید 4 بار عملیات جوجه‌ریزی را انجام دهند که مرغداری‌های شهرستان بیشتر از سهمهیه سالیانه جوجه ریزی دارند و به دلیل نبود صادرات همین موجب بروز مشکلاتی شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه نبود کشتارگاه مرغ در شهرستان به عنوان یک معضل برای مرغداران تبدیل شده است، گفت: البته در اسدآباد یک کشتارگاه مرغ بوده که ب دلیل ناقص بودن و موقعات بانکی به مصادره بانک صنعت و معدن درآمده است.

,

 

,

حمیدوند افزود: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات مرغداران این شهرستان با وجود کشتارگاه قابل حل و مرتفع می‌شود، به دنبال راه اندازی دوباره این کشتارگاه هستیم و بانک باید این واحد را به صورت مزایده واگذار کند.

,

 

,

وی با برشمردن مشکلات مرغداران شهرستان اسدآباد در زمینه عدم توزیع نهاده‌ها و کاهش فراوانی تولید در این زمینه، گفت: متأسفانه وجود دلادلانی در زمیمنه فروش نهادهها موجب نگرانی مرغداران شده است که با همکاری تعزیرات و بازریسیهایی در زمینه برخورد با آنها اقدام خواهد شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: نبود برند بسته بندی مناسب و با کیفیت در استان، موجب شده که تولیدات اسدآباد که در استان کشتار میشود با افت 28 درصد ارائه شود.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد دیگر مشکلات مرغداران در اختلاف عرضه و تقاضا دانست و گفت: به دلیل اینکه ما در این زمینع صادرات نداریم، باید در این زمینه مدیریت شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت در بحث مشکل مرغداران تخصیص ارز را دارد، گفت: البته نوسانات در بازار مرغ وجود دارد.

,

 

,

حمیدوند افزود: ما با ارائه گزارش مشکلات مرغداران به مقامات بالادستی و همچنین با محوریت تعزیرات بازرسی‌هایی را برای برخورد با افرادی که نهادهای اصلی را به مرغداران به فروش می رسانند، برخورد می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه