اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی:

کار برای شهدا هزینه نیست،سرمایه گذاری است

کار برای شهدا هزینه نیست،سرمایه گذاری است
معاون هماهنگی و امور استانداری خراسان جنوبی گفت: هر اقدامی که در مورد شهدا انجام شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در کار گروه پشتیبانی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی،اظهار کرد: برگزاری کنگره دو هزار شهید استان اقدام بسیار ارزنده و قابل تقدیری است که قرار است انجام شود و در این زمینه نیاز است همه مجموعه ها نهایت همکاری را در زمینه های مختلف داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: اگر امروز ما در کشور شاهد امنیت و آرامش هستیم به خاطر رشادتها،ایثار شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را کف دست گرفتند و برای دفاع از کشور راهی جبهه های جنگ شدند.

,

 

,

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:اگر گاهی اوقات دشمنان ما جرأت کرده و عرص اندام می‌کنند به خاطر این است که امروز در فرهنگ ایثار و شهادت سستی و کوتاهی می‌شود.

,

 

,

علوی مقدم عنوان کرد: لازم است زمینه ای فراهم شود که کودکان ما به عمق ایثار،شهادت و از خود گذشتگی رسیده و بدانند که امنیت و آرامش امروز حاصل چه چیزهایی بوده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر ما امروز به کنگره شهدا و موضوع شهدا توجه نکینم قطعا شاهد آسیبهای بیشتری در جامعه خواهیم بود.

,

 

,

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت:هر چه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر تلاش کنیم جامعه،خود و فرزندان خود را در برابر دشمنان و مشکلات بیمه کرده ایم.

,

 

,

علوی مقدم بیان کرد:هر اقدامی که در مورد شهدا انجام شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

,

 

,

وی تاکید کرد: شهدا و خانواده های شهدا هیچ نیازی به ما و کار ما ندارند بلکه این خود ما هستیم که در زندگی خود به شهدا نیاز داریم؛کار برای شهدا به عنوان سرمایه های بزرگ در حوزه ایثار و شهادت است.

,

 

,

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه های اجرایی برابر قانون از ظرفیت های خود برای بهتر برگزار شدن کنگره شهدا تلاش کنند که خدای نکرده مدیون خون شهدا نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه