اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

برآورد 300 میلیارد تومانی جهت تبدیل محور بیرجند قاین به آزادراه/ وزارت راه قیر رایگان در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد

برآورد 300 میلیارد تومانی جهت تبدیل محور بیرجند قاین به آزادراه/ وزارت راه قیر رایگان در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: طبق برآوردها، مبلغ 300 میلیارد تومان برای تبدیل جاده بیرجند قاین به آزادراه برآور شده بود که از این میزان، مبلغ 100 میلیارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازی و مبلغ 200 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار تأمین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به خاورستان، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در جلسه مرتفع‌کردن مشکلات آزادراه بیرجند قاین گفت: محور بیرجند قاین یکی از 10 کریدور کشور است که از چابهار تا مشهد به طرف شمال کشور است و جزو اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بعدازظهر امروز در جلسه مرتفع‌کردن مشکلات آزادراه بیرجند قاین گفت: محور بیرجند قاین یکی از 10 کریدور کشور است که از چابهار تا مشهد به طرف شمال کشور است و جزو اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.,

 

,

وی افزود: قطعه‌ای این محور، محور بیرجند قاین به سمت دوقارون که ترانزیتی است و بیشترین تلفات جاده‌ای در این محور است.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: از نیمه دوم سال 1396 به دو پیمانکار این پروژه جلساتی برگزار شد و در 11 آبان‌ماه 1396 پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای تهیه شد.

,

 

,

جعفری خاطرنشان کرد: پیمانکار باید تأییده مالی از بانک را می‌گرفت و بعد از تصویب در هیئت دولت، مجوز ساخت آزادراه به سرمایه‌گذار داده می‌شد.

,

 

,

وی اضافه کرد: با توجه به عدم توانایی مالی، آن شرکت نتوانست تأییده مالی را بگیرد.

,

 

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: عوارضی که برای آزادراه درنظر گرفته شده بود، مبلغ بالایی بود به طوری‌که برای خودروی سواری مبلغ 6 هزار تومان تعیین شده بود و چون خراسان جنوبی منطقه‌ای محروم است، این مبلغ برای مردم زیاد است که قرار شدمدت سرمایه‌گذاری از 15 سال به 20 سال افزایش یابد.

,

 

,

جعفری اظهار کرد: طبق برآوردها، مبلغ 300 میلیارد تومان برای تبدیل جاده به آزادراه برآور شده بود که از این میزان، مبلغ 100 میلیارد تومان توسط وزارت راه و شهرسازی و مبلغ 200 میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار تأمین می‌شود.

,

 

,

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی به تملک اراضی کمک می‌کند و قیر رایگان در اختیار پیمانکار قرار می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه