اخبار داغ

استاندار لرستان:

بخشی از زکات جمع آوری شده به پروژه های عمرانی اختصاص یابد

بخشی از زکات جمع آوری شده به پروژه های عمرانی اختصاص یابد
استاندار لرستان گفت: اگر در محله یا روستایی در بحث زکات مشارکت صورت می گیرد از محل جمع آوری زکات برای پروژه های عمرانی همان روستا یا محله استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سیدموسی خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان در بیت امام جمعه خرم آباد یکی از وظایف مسئولان را تلاش برای ترویج و اجرای زکات دانست و گفت: پرداخت زکات به عنوان یک وظیفه شرعی  فرهنگ اثربخشی بالایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که شاید مبلغ نهایی زکات جمع آوری شده رقم بالایی نباشد اما نفس کار ارزش دارد،اظهار داشت: در مسئله زکات سه بخش تبلیغ و ترویج، جمع آوری و توزیع آن از اهمیت برخوردار است.

,

 

,

استاندار لرستان به ضرورت اختصاص دادن بودجه دستگاه های فرهنگی به امر ترویج زکات تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی همچون سازمان تبلیغات، ارشاد و صدا و سیما روی این موضوع تمرکز بیش تری داشته باشند.

,

 

,

خادمی با تأکید بر ساماندهی نحوه جمع آوری زکات و فراهم آوردن تسهیلات و سیاست های تشویقی برای پرداخت کنندگان گفت: جمع آوری زکات باید از تشکیلات منظمی برخوردار باشد.

,

 

,

به گفته وی اگر در محله یا روستایی در بحث زکات مشارکت صورت می گیرد از محل جمع آوری زکات برای پروژه های عمرانی همان روستا یا محله استفاده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه