اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌شرقی؛

تبلیغ تبریز 2018 در تبریز اقدامی بی‌خاصیت است/ برای جذب گردشگر در اصفهان و شیراز تبلیغات کنید

تبلیغ تبریز 2018 در تبریز اقدامی بی‌خاصیت است/ برای جذب گردشگر در اصفهان و شیراز تبلیغات کنید
خدابخش از تبلیغ تبریز 2018 در خودِ تبریز انتقاد کرد و این اقدام را بی‌خاصیت خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  مجید خدابخش صبح امروز در کارگروه ستاد تبریز 2018 با بیان اینکه انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام فرصتی تاریخی برای آذربایجان است، ابراز داشت: با اینکه ۶ ماه از شروع این رویداد سپری شده ولی زمان اجرایی‌اش در تابستان سال جاریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: تبلیغات درون شهری تبریز ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس‌ها و بیلبوردهای شهر بی‌خاصیت به نظر می‌آید چراکه بنا بر جذب گردشگر از شهر و کشورهای دیگر است و شاید در استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز این تبلیغات برای تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: ما برای جذب بیشتر گردشگران، به مبلغان تبریز ۲۰۱۸ با اجرای رویدادهایی چون بازی‌های والیبال نوجوانان آسیا نیاز داریم تا میهمانان بتوانند در کشور خود تبریز را تبلیغ کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مورد پخش موسیقی در بعضی از هتل‌ها که داری مجوز هستند باید طبق قانون پیش برویم، از تعطیلی مغازه‌های شهر در ایام نوروز انتقاد کرد و توضیح داد: ۲۰۱۸ فرصتی برای تبدیل تبریز به شهر گردشگر می‌باشد و از شاخصه‌های چنین شهری این است که شهر تعطیلی نباید داشته باشد.

این مقام مسئول به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کوچ دلفین‌ها از تبریز نیز اشاره کرد و متذکر شد: مشکل پارک دلفیناتیوم باغلارباغی باید حل شود تا شاهد تعطیلی آن نباشیم.

انتهای پیام/

 
 
,

وی افزود: تبلیغات درون شهری تبریز ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس‌ها و بیلبوردهای شهر بی‌خاصیت به نظر می‌آید چراکه بنا بر جذب گردشگر از شهر و کشورهای دیگر است و شاید در استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز این تبلیغات برای تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: ما برای جذب بیشتر گردشگران، به مبلغان تبریز ۲۰۱۸ با اجرای رویدادهایی چون بازی‌های والیبال نوجوانان آسیا نیاز داریم تا میهمانان بتوانند در کشور خود تبریز را تبلیغ کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مورد پخش موسیقی در بعضی از هتل‌ها که داری مجوز هستند باید طبق قانون پیش برویم، از تعطیلی مغازه‌های شهر در ایام نوروز انتقاد کرد و توضیح داد: ۲۰۱۸ فرصتی برای تبدیل تبریز به شهر گردشگر می‌باشد و از شاخصه‌های چنین شهری این است که شهر تعطیلی نباید داشته باشد.

این مقام مسئول به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کوچ دلفین‌ها از تبریز نیز اشاره کرد و متذکر شد: مشکل پارک دلفیناتیوم باغلارباغی باید حل شود تا شاهد تعطیلی آن نباشیم.

انتهای پیام/

 
,

وی افزود: تبلیغات درون شهری تبریز ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس‌ها و بیلبوردهای شهر بی‌خاصیت به نظر می‌آید چراکه بنا بر جذب گردشگر از شهر و کشورهای دیگر است و شاید در استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز این تبلیغات برای تبریز ۲۰۱۸ جذب گردشگر کند.

,

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: ما برای جذب بیشتر گردشگران، به مبلغان تبریز ۲۰۱۸ با اجرای رویدادهایی چون بازی‌های والیبال نوجوانان آسیا نیاز داریم تا میهمانان بتوانند در کشور خود تبریز را تبلیغ کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در مورد پخش موسیقی در بعضی از هتل‌ها که داری مجوز هستند باید طبق قانون پیش برویم، از تعطیلی مغازه‌های شهر در ایام نوروز انتقاد کرد و توضیح داد: ۲۰۱۸ فرصتی برای تبدیل تبریز به شهر گردشگر می‌باشد و از شاخصه‌های چنین شهری این است که شهر تعطیلی نباید داشته باشد.

,

این مقام مسئول به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کوچ دلفین‌ها از تبریز نیز اشاره کرد و متذکر شد: مشکل پارک دلفیناتیوم باغلارباغی باید حل شود تا شاهد تعطیلی آن نباشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه