اخبار داغ

مخترع جوان لردگانی دوباره درخشید

مخترع جوان لردگانی دوباره درخشید
مخترع جوان لردگانی که تاکنون ۶ اختراع را به ثبت و چهار اختراع را نیز به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی رسانده با ثبت سه اختراع جدید بار دیگر درخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صالحی مخترع جوان لردگانی متولد سال ۷۱ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: ماژول اسلحه، ردیاب خودرو، ردیاب کنترل سوخت و آلودگی هوا، کلاه کاسکت هوشمند ویژه موتور سوران و دستکش مرتعش برای افراد نابینا جزو اختراعاتی هستند که به ثبت رسیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,

وی ادامه داد: سه اختراع دیگر با عنوان‌های اپلیکیشن کاریابی، اپلیکیشن گردشگری و دریچه تامین هوای احتراق هوشمند از دیگر اختراعاتم است و درکل تاکنون توانسته‌ام 6 نوع اختراع را به ثبت برسانم.

,

 

,

صالحی خاطرنشان کرد: دریچه تامین هوای احتراق هوشمند جهت جلوگیری از خطرات گازگرفتگی و کاهش آمار تلفات ناشی از گازگرفتگی در ساختمان‌ها طراحی شده است و ایده‌ای نو از اکرم جهان‌بخشی بوده که با همکاری وی به مرحله ساخت درآمده است. 

,

 

,

این مخترع جوان گفت: این دریچه به صورت کاملا هوشمند است که در صورت بروز هرگونه نشت گازی شروع به آلارم دادن می‌کند و به صورت اتوماتیک باز می‌شود و اکسیژن را به داخل ساختمان می‌رساند.

,

 

,

وی از ویژگی‌های دیگر این دریچه جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان را معرفی کرد و افزود: دیگر نیازی نیست که افراد درب دریچه را در صورت بروز گرد و غبار بپوشانند زیرا دریچه خودش به صورت اتوماتیک بسته می‌شود و در موارد اضطراری حتی در نبود افراد باز می‌شود.

,

 

,

این مخترع جوان در مورد اپلیکیشن کاریابی یادآور شد: این اپلیکیشن به افراد بیکار و کارفرمایان کمک می‌کند تا در صورت نیاز به کار در این اپلیکیشن ثبت نام کنند و توانایی‌های خود را بیان کنند تا کارفرمایان بتوانند فرد مورد نیاز خود را انتخاب کنند کار با اپلیکیشن مانند تلگرام است و کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات را بین هم رد و بدل کنند. 

,

 

,

صالحی در پایان اپلیکیشن گردشگری را کمک به توریست در جهت شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان چهار محال بختیاری دانست و افزود: مسافران در نصب این اپلیکیشن توسط روشن کردن بلوتوث بر روی تلفن همراه‌شان به راحتی می‌توانند به نقاط دیدنی این استان دست یابند و بدون هیچگونه سئوالی از طریق نشان دادن مسیر محل مورد نظر به آن مکان بروند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه