اخبار داغ

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان اعلام کرد؛

101 میلیارد و 821 میلیون تومان اعتبارات شهرستان کرمان در سال 97

101 میلیارد و 821 میلیون تومان اعتبارات  شهرستان کرمان در سال 97
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان گفت: وضعیت اعتبارات تخصیص یافته شهرستان، سرجمع اعتبارات با احتساب اعتبارات استانی، اعتبارات 27 درصد، 3 درصد نفت و اعتبارات متوازن را جمعاً قریب به 101 میلیارد و 821 میلیون تومان می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ مهرابیان دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان  بامحوریت بررسی اعتبارات سال97شهرستان کرمان  با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارات تخصیص یافته شهرستان، سرجمع اعتبارات با احتساب اعتبارات استانی، اعتبارات 27 درصد، 3 درصد نفت و اعتبارات متوازن را جمعاً قریب به 101 میلیارد و 821 میلیون تومان ذکر کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی سمت و سوی بودجه سال 97 را به سمت اشتغال عنوان نمود و تخصیص اعتبار به این بخش را تنها دلیل کاهش اعتبارات استانی برشمرد و افزود : کاهش اعتبارات هزینه ای و جاری و در مقابل افزایش اعتبارات عمرانی در دستور کار قرار دارد، نوع فعالیت ها نیز بطور ریز و دقیق مشخص شده است .

,

مهرابیان توجه به عدالت اجتماعی با رویکرد رفع فقر مطلق، توجه به بخش غیردولتی، ارتقاء توان تولیدی جامعه و اشتغال گسترده را از مهمترین جهت گیری های بودجه 97 دولت خواند .

,

سلاجقه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری کرمان نیز در سخنانی با گلایه از برخی مسئولین، خواستار ارائه گزارش تحلیلی از اقدامات انجام شده در حوزه اعتباری سال 96 شد و افزود : هر ساله به تمامی دستگاههای اجرایی اعتباراتی اختصاص می یابد اما متأسفانه برخی دستگاهها اقدامات لازم را انجام نمی دهند .

,

وی اضافه کرد : توقعات مسئولین بالا و به حق است اما دست ما نیز در میزان اعتبارات بسته است، تمام سعی ما بر توزیع عادلانه و به دور از هرگونه تخصیص ویژه است .

,

سلاجقه با اعلام خبر تخصیص و جذب مبلغ 1 میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد شورا و دهیاری شهرستان از بخشداران خواست لیست روستاهای فاقد دهیاری را جهت تخصیص اعتبار به فرمانداری ارسال نمایند .

,

وی تصریح کرد : مسئولین دستگاههای اجرایی پروژه هایی که نیاز به زیرساخت دارند بصورت ریز آنالیز کرده و جهت تخصیص اعتبار لازم به فرمانداری ارسال نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه