اخبار داغ

دیدار مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با خبرنگاران عصر اترک

دیدار مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با خبرنگاران عصر اترک
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک با مدیر مسئولو خبرنگاران این رسانه گفت و گو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در این دیدار  تشکیل هیات اندیشه ورز رسانه ای در خراسان شمالی در بستر شبکه های اجتماعی را مهمترین برنامه در دستور کار بسیج رسانه استان در سال جاری اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در این دیدار  تشکیل هیات اندیشه ورز رسانه ای در خراسان شمالی در بستر شبکه های اجتماعی را مهمترین برنامه در دستور کار بسیج رسانه استان در سال جاری اعلام کرد.,


مهدی اکرامی، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی  با تاکید بر ایجاد وحدت، همدلی و همسویی در جمع خانواده رسانه استان اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز در خراسان شمالی از میان جمع فعالان رسانه ای استان در بستر شبکه های اجتماعی مهمترین برنامه سال 97 بسیج رسانه استان خواهد بود.

,
,

 

,

, ,

اکرامی گفت: این هیات اندیشه ورز رسانه ای در استان تشکیل خواهد شد تا در روند جریانی همسو و هم جهت، رسانه های استان به انعکاس مشکلات جامعه در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری بپردازند.

,

وی همچنین مطالبه گری و پیگیری دغدغه های جامعه را یکی از مهمترین رویکردهای رسانه ای همچنین هدفگزاری میان مدت و بلند مدت بسیج رسانه استان برشمرد و گفت: در همین راستا، رسانه ها باید به صورت صریح و شفاف به تشریح نقاط ضعف و قوت عملکردی مدیران اجرایی استان بپردازند.

,

 

,

, ,

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخن خود با تصریح بر این مطلب که برد در تعامل با یکدیگر بدست می آید، عنوان کرد: بسیج رسانه استان قصد دارد در تعامل با خانه مطبوعات استان به دغدغه ها و تقاضاهای اعضای خانواده رسانه استان رسیدگی و کم کاری های اتفاق افتاده را برای آنها جبران کند.

 

,
,
,


 

, ,
,


رقیه گریوانی، مدیر مسئول پایگاه خبری عصر اترک نیز در این دیدار  با بیان اینکه رسانه های استان با مشکلات فروانی درگیر هستند،  نا آشنایی رسانه ها با مسائل حقوقی را از ضعف های رسانه های استان عنوان کرد و گفت: قانون جریان آزاد انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تصویب شده ولی هیچ محل اعرابی در فضای رسانه ای ندارد. نه مدیران و نه بسیاری ازرسانه ها و دست اندرکاران آن با این قانون آشنا نیستند.

,
,

گریوانی همچنین نبود آموزش های مستمر برای فعالان عرصه رسانه را یکی از ضعف های این حوزه برشمرد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی از سوی بسیج رسانه استان شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه