اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی سرخنگ مطرح کرد

10 سال چشم‌انتظاری انتقال آب به روستای سرخنگ

10 سال چشم‌انتظاری انتقال آب به روستای سرخنگ
رئیس شورای اسلامی سرخنگ گفت: حدود 10 سال پیش کلنگ پروژه آب‌رسانی به روستای سرخنگ به زمین زده شد اما پروژه به حال خود رها شده است و مسئولان اقدامی برای تکمیل 3 کیلومتر انتقال آب انجام نمی‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرفی رئیس شورای اسلامی روستای سرخنگ و رئیس شورای بخش قهستان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص آبرسانی به روستای سرخنگ شهرستان درمیان بخش قهستان اظهار کرد: حدود 10 سال پیش توسط آقای براتی فرماندار وقت، کلنگ پروژه آب‌رسانی به زمین زده شد و قسمت داخلی آن تکمیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشرفی رئیس شورای اسلامی روستای سرخنگ و رئیس شورای بخش قهستان در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، در خصوص آبرسانی به روستای سرخنگ شهرستان درمیان بخش قهستان اظهار کرد: حدود 10 سال پیش توسط آقای براتی فرماندار وقت، کلنگ پروژه آب‌رسانی به زمین زده شد و قسمت داخلی آن تکمیل شده است.,

 

,

وی با بیان این‌که مردم هزینه‌های هنگفتی را به امید این‌که مشکل آب حل شود، انجام دادند، افزود: نزدیک به 3 کیلومتر خط انتقال آب انجام نشده که باید از طریق روستای وک و دشت رزگ انجام شود تا مشکل مردم حل شود.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی سرخنگ بیان کرد: چندین دفعه خدمت فرماندار وقت، آقای بشیری‌زاده فرماندار فعلی و آقایان بسکابادی و صفوی‌نژاد مدیران عامل سابق و فعلی آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی مراجعه کردیم و هر دفعه گفتند مشکل شما رأس 6 ماه حل خواهد شد اما بعد از گذشت 10 سال هنوز خبری نیست.

,

 

,

اشرفی با بیان این‌که در مراجعات ما این مطرح می‌شد که روستای سرخنگ دارای قنات‌های جاری است و مشکل آب ندارد، گفت: ارتفاع بالای منازل، امکان انتقال آب را مشکل کرده و همچنین قنوات در مالکیت درخش است که گاهی با آن‌ها تعارضاتی نیز داریم.

,

 

,

وی تصریح کرد: شبکه داخلی پروژه انتقال آب، عمر مفید خود را کرده است و مردم همچنان چشم انتظار اقدام مسئولان هستند، لذا از استاندار و مدیریت آب و فاضلاب روستایی خواهشمندیم مشکل آب روستای سرخنگ را حل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه