اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان:

جمع‌آوری 140 میلیون ریال زکات فطره در اردستان/ بساط صندوق‌های زکات فطره بدون شناسنامه جمع‌ می‌شود

جمع‌آوری 140 میلیون ریال زکات فطره در اردستان/ بساط صندوق‌های زکات فطره بدون شناسنامه جمع‌ می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان، گفت: به استناد آمار و شورای زکات شهرستان اردستان بیش از 140میلیون ریال زکات فطره در سال گذشته جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ابوالقاسم صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای زکات شهرستان اردستان در فرمانداری اظهار کرد: افراد برای جمع آوری زکات فطره باید از ستاد زکات مجوز دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شورای جمع آوری زکات روستایی به منظور ساماندهی بهتر جمع آوری زکات روستاها تا پایان سال تشکیل خواهد شد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: سال گذشته قدم های مثبتی در خصوص جمع آوری زکات در شهرستان برداشته شده است که شاهد افزایش جمع آوری زکات فطره خواهیم بود.

,

صادقی با بیان اینکه کمیته امداد وظیفه دارد مصلی ها و مساجد را برای جمع آوری زکات ساماندهی کند، تصریح کرد: صندوق های جمع آوری زکات بدون شناسنامه جلوگیری می شود که در همین خصوص 300 صندوق بدون مجوز در سال گذشته در استان اصفهان جمع آوری شده است.

,

وی تاکید کرد: به استناد آمار و شورای زکات شهرستان اردستان بیش از 140 میلیون ریال زکات فطره در سال گذشته جمع آوری شده است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان خاطرنشان کرد: مقدار زکات جمع آوری سال گذشته مربوط به سه شهر اردستان، زواره و مهاباد و 25 روستایی بوده که نماز عید فطر در آن برگزار شد.

,

صادقی تصریح کرد: روستاهایی که نسبت به جمع آوری زکات اقدام می کنند، می توانند زکات فطره جمع آوری شده را در همان روستا به صورت ساماندهی توزیع کنند.

,

وی همچنین در خصوص جمع آوری صدقات در کل شهرستان اردستان افزود: میانگین جمع آوری صدقات 250 میلیون ریال بوده که نسبت به جمعیت در کشور رتبه اول را دارا هستیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه