اخبار داغ

تجلیل فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از 27 حافظ قرانی در بجستان

تجلیل فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از 27 حافظ قرانی در بجستان
فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی شب گذشته و با حضور خود در شهرستان بجستان از 27 حافظ قرانی که موفق به مقام آوری در استان شده بودند، تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، شب گذشته مراسم تقدیر از برترین های استانی مسابقات حفظ قران خانواده پرسنل نیروی انتظامی بجستان با حضور حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور رئیس عقیدتی خراسان رضوی، سردار ابوالقاسم اسفندیاری رئیس حفا خراسان رضوی، سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و تعدادی از مسئولان شهرستان در محل نماز خانه منطقه انتظامی بجستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

, ,

سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی بجستان در این مراسم و بعد از تعریف و تمجید از پرسنل خود، به تعامل نزدیک نیروی انتظامی بجستان با مسئولان و سپاه پرداخت و این تعامل را زمینه امنیت و اعتلای نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ درصد خانواده های پرسنل نیروی انتظامی بجستان در مسابقات حفظ قران در سطح شهرستان شرکت و از بین این تعداد بیش از ۵۰ نفر مجوز حضور در مسابقات استانی را اخذ کردند و حاصل حضور این تعداد در مسابقات استانی  رتبه آوری ۲۷ نفر از این شهرستان بود.

,

, ,

رئیس عقیدتی نیروی انتظامی خراسان رضوی در ادامه این مراسم که به نیم شب نیز رسیده بود به فضائل قرآن پرداخت و اذعان کرد:  حضور خانواده های پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بجستان در مسابقات قرانی استان امسال با رشد سه برابری روبرو بود که این آمار از وفاق و همدلی و پشت کار نیروی های انتظامی این شهرستان حکایت می‌کند.

,

 

,

وی در ادامه تشریح فضائل قرآن افزود:  نفوذ قرآن در خانواده ها زمینه ای است برای کاهش جرائم، ما در تجربه به این رسیدیم، خانواده ای که مانوس به قران باشند کمتر دچار تخلف میشود و پا در مسیری خلاف نمی‌گذارد. خانواده قرآنی خانواده ای است که عملش قرانی باشد.

,

, ,

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی به تاثیرات قران در این ماه مبارک بر رفتار انسانها پرداخت و  تصریح کرد: قرآن هدایتگر است، مسیر حق را به ما نشان میدهم و زمینه‌ای است برای سلامتی، قرائت قران یک  بعد است و از ان مهم تر اجرایی کردن  فرامین قران است، مجری بودن قران انسان را به سمت رستگاری سوق میدهد و جز این است که ما از رستگاری چیزی بالاتر نداریم.

,

 

,

در پایان این مراسم از  ۲۷ نفر افتخار آفرینان استانی خانواده های نیروی انتظامی با اعطا لوح و هدیه  تجلیل به عمل آمد.

,

    

, , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه