اخبار داغ

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

FATF هیچ نفعی برای ما نخواهد داشت/خود تحریمی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست

FATF هیچ نفعی برای ما نخواهد داشت/خود تحریمی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست
کمالی پور گفت:الزامی وجود ندارد وقتی آمریکا ما را تحریم می کنند و کشورهای اروپایی نیز از این مسئله تمکین می کنند؛ ما نیز خود زنی و خود تحریمی را برای خودمان به وجود آوریم و این اقدام در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛در رابطه با لایحه FATF اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده است و وضعیت کشورهای اروپایی هم در این زمینه مشخص نمی باشد؛ ما نباید خود را ملزم به قرار دادی کنیم که هیچ نفعی برای ما نخواهد داشت و این کار چندان عاقلانه ای نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نمانیده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روز گذشته بر همین اساس جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار توقف دو ماه این لایحه را داشتیم؛ چرا که وضعیت کشورهای اروپایی در خصوص برجام هنوز مشخص نشده است.

,

وی ابراز کرد:آنچه که مهم و اساسی این است که ما باید بر اساس منافع کشورمان و بر مبنای اعتقادات و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم بگیریم و در نهایت به کنوانسیونی ملحق شویم که آن کنوانسیون بتواند برای ما مفید واقع شود و این در حالی است که در وضعیت فعلی چنین استنباطی نمی شود.

,

کمالی پور تصریح کرد: بنابراین الزامی وجود ندارد وقتی آمریکا ما را تحریم می کنند و کشورهای اروپایی نیز از این مسئله تمکین می کنند؛ ما نیز خود زنی و خود تحریمی را برای خودمان به وجود آوریم و این اقدام در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست.

,

نائب رییس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامی روز گذشته در مجلس برای متوقف کردن دو ماه این لایحه اقدام عاقلانه ای است تا بدانیم اروپایی ها در مقابل آمریکا تا به چه میزان مقاومت و ایستادگی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه