اخبار داغ

نظر نمایندگان استان بوشهر در مورد FATF

نظر نمایندگان استان بوشهر در مورد FATF
3 نفر از نمایندگان استان بوشهر نظرات خود را در مورد FATF اعلام کردند که یکی دیگر از نمایندگان استان هیچ نظری در این مورد نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، نمایندگان مجلس با ۱۳۸ رأی مثبت با مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به مدت دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکرات با اروپا موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی موسوم به پالرمو یکی از پرسر و صداترین لایحه‌هایی است که در مجلس دهم مطرح شده است.

,

3 نفر از نمایندگان استان بوشهر نظرات خود را در مورد FATF اعلام کردند و یکی دیگر از نمایندگان استان هیچ نظری در این مورد نداده است.

,

اسامی نمایندگان مجلس اعلام شده اسم 3 نماینده استان در آن دیده می شود که نظرات خود را داده اند ولی اسمی از نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در این لیست وجود نداشت.

,

سید کمال الدین شهریاری نماینده تنگستان و دشتی، عبدالحمید خدری  نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، سعادت نماینده دشتستان نظرات خود را با این قرارداد اعلام کرده اند.

,

سید کمال الدین شهریاری نماینده تنگستان و دشتی هیچ تصمیمی در مورد FATF نگرفته است، محمدباقر سعادت نماینده دشتستان هم در این مورد تصمیم نگرفته و عبدالحمید خدری نماینده بوشهر مخالفت خور را در مورد FATF اعلام کرده است.

,

سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه تنها نماینده استان بوشهر که هیچ نظری در مورد FATF نداده است که خود جای سوال  دارد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه