اخبار داغ

تیمی از مینودشت قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان گالیکش شد + تصاویر

تیمی از مینودشت قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان گالیکش شد + تصاویر
رییس هیئت والیبال گالیکش گفت: رستوران ته دیگ مینودشت فاتح جام رمضان والیبال شهرستان گالیکش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ جواد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: دور مقدماتی رقابت‌های والیبال جام رمضان شهرستان گالیکش با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمه در سالن امام رضا علیهم‌السلام شهر گالیکش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: تیم‌های «کانون والیبال رضایی و شعبانی، دهیاری چقر بش قارداش، تراجیق و امید فارسیان» در گروه (الف)، تیم‌های «دهیاری تنگراه، دهیاری کرنگ کفتر، فروشگاه موتورسیکلت علی و شورای شهر صادق‌آباد» در گروه (ب) و تیم‌های «قلی تپه، مینودشت، دهیاری ترجنلی و دهیاری آق قمیش» در گروه (ج) باهم به رقابت پرداختند.

,

به گفته رضایی پس از برگزاری دور مقدماتی رقابت‌ها از هر گروه دو تیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کردند و تیم‌ها در دو گروه بازی‌های دوره‌ای را برگزار کردند.

,

وی اظهار داشت: تیم‌های «تراجیق، نمایشگاه موتورسیکلت علی و دهیاری کرنگ کفتر» در گروه (الف) و تیم‌های «رستوران ته‌دیگ مینودشت، دهیاری آق قمیش و امید فارسیان» در گروه (ب) این رقابت‌ها گروه‌بندی شدند.

,

رییس هیئت والیبال گالیکش گفت: پس از پایان مرحله دوم رقابت‌های گروهی تیم‌های «نمایشگاه موتورسیکلت علی و دهیاری کرنگ کفتر» از گروه (الف) و تیم‌های «رستوران ته‌دیگ مینودشت و امید فارسیان»" از گروه (ب) رقابت‌های به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

,

وی افزود: چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت ضربدری باهم دیدار کردند. بر این اساس «رستوران ته‌دیگ مینودشت و دهیاری کرنگ کفتر» و «نمایشگاه موتورسیکلت علی و امید فارسیان» برابر هم در مرحله نیمه‌نهایی قرار گرفتند.

,

به گفته وی تیم‌های رستوران ته دیگ مینودشت و نمایشگاه موتورسیکلت علی گالیکش برگزارکننده دیدار نهایی این جام بودند که در پیکاری نزدیک و حساس این تیم مینودشتی بود که با برتری ۲ بر یک مقابل رقیب گالیکشی خود توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

,

رئیس هیئت والیبال شهرستان گالیکش افزود: مراسم پایانی این مسابقات که با حضور فرماندار گالیکش، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر و علاقه‌مندان به والیبال همراه بود، به تیم قهرمان مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی و به تیم نائب قهرمان مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.

,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

nilkooh3010 1

, nilkooh3010 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه