اخبار داغ

به دنبال نارضایتی استاندار البرز از عدم اجرای طرح روستای بدون بیکار؛

137 طرح اشتغال زایی روستایی با اعتبار 104 میلیارد تومان مصوب شد/ اشتغال 1900 جوان روستایی در البرز

137 طرح اشتغال زایی روستایی با اعتبار 104 میلیارد تومان مصوب شد/ اشتغال 1900 جوان روستایی در البرز
104 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 137 طرح اشتغال زایی و اشتغال یک هزار و 900 روستایی به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، روز گذشته (20 خرداد) بود که شبکه خبری تحلیلی تیتریک گزارشی با مضمون اشتغال 19 هزار اتباع خارجی و بیکاری 4 هزار و 200 جوان روستایی در البرز و ناکامی اجرای طرح "روستای بدون بیکار" منتشر کرد.پیش از این استاندار البرز آمار اشتغال در بخش کشاورزی را مناسب ندانسته و اعلام کرده بود به سبب وجود ‌ظرفیت‌ های تولیدی بالا در روستاهای استان، وجود بیکاری منطقی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, اشتغال 19 هزار اتباع خارجی و بیکاری 4 هزار و 200 جوان روستایی,

محمد علی نجفی با اشاره به اینکه کوتاهی بانک ها و دستگاه ها در ایجاد اشتغال روستایی قابل پذیرش نخواهد بود بر سرعت عملیاتی شدن طرح اشتغال روستایی توسط بانک ها تاکید کرد و افزود: درغیر این صورت ادارات و بانک های کم کار و کارشکن در این حوزه به مردم معرفی خواهند شد.و اما به دنبال گزارش تیتریک و پیگیری های متعدد استاندار البرز درباره وضعیت نامطلوب اجرای طرح روستای بدون بیکار نشست کمیته فنی بررسی طرح های اشتغال روستایی و فراگیر استان البرز ظهر روز گذشته برگزار شد. معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز در این نشست به تصویب 104 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 137 طرح اشتغال زایی و اشتغال یک هزار و 900 روستایی اشاره کرد و گفت: از 104 میلیارد تومان تا کنون 3.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

عبادالله کامکار به لزوم اطلاع رسانی صحیح درباره پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و فراگیر در البرز اشاره کرد و افزود: پست بانک، صندوق کارآفرین امید، بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات را بر عهده خواهند داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز در خاتمه اظهار داشت: کمیته فنی مصوبات پرداخت تسهیلات را تعیین کرده و هر گونه تغییر در میزان پرداخت تسهیلات از سوی بانک باید با اطلاع کمیته فنی صورت پذیرد.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه