اخبار داغ

بمب انتقادی "رابرت دنیرو" علیه ترامپ در برنامه زنده تلویزیونی/ شعار مرگ بر ترامپ در دل آمریکا

بمب انتقادی "رابرت دنیرو" علیه ترامپ در برنامه زنده تلویزیونی/ شعار مرگ بر ترامپ در دل آمریکا
رابرت دنیرو بازیگر برنده جایزه اسکار، روز یکشنبه در مراسم اهدای جوایز تونی (Tony Awards) در پخش زنده تلویزیونی، انتقاد کوبنده ای از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ رابرت دنیرو بازیگر برنده جایزه اسکار، روز یکشنبه در مراسم اهدای جوایز تونی (Tony Awards) در پخش زنده تلویزیونی، انتقاد کوبنده ای از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
وی در این برنامه بدون مقدمه گفت:"فقط می خواهم یک چیز بگویم. لعنت بر ترامپ."
,
 
,
وی در میان تحسین شگفت انگیز از سوی بازیگران تئاتر، کارگردانان و تهیه کننده ها گفت: "چیزی به مرگ ترامپ نمانده. لعنت بر ترامپ."
,
 
,
بمب انتقادی رابرت دنیرو علیه ترامپ در برنامه زنده تلویزیونی/ شعار مرگ بر ترامپ در دل آمریکا
, بمب انتقادی رابرت دنیرو علیه ترامپ در برنامه زنده تلویزیونی/ شعار مرگ بر ترامپ در دل آمریکا,
 
,
دنیرو در مورد تعبیر خود (از ترامپ) توضیح نداد و بلافاصله و کاملا استادانه با مقدمه ای از اِسپرینگستین (خواننده، نوازنده گیتار و آهنگساز موسیقی) جریان را تغییر داد.
,
 
,
بمب انتقاد علیه ترامپ که به F-bomb معروف شد، توسط شبکه CBS برای میلیون ها تماشاگر تلویزیونی خانگی پخش شد. ضمنا، حضار و خبرنگارانی که این برنامه را پوشش می دادند اذعان داشتند که تئاتر برادوی (Broadway) بهترین مراسمی بود که به آن افتخار می کنند.
,
 
,
دنیرو یکی از بازیگران قابل احترام آمریکا می باشد که برنده اسکار برای فیلم های "گاو خشمگین" و "پدر خوانده (قسمت دوم)" است.
,
 
,
کاخ سفید درخواست اظهارنظر فوری در مورد سخنان دنیرو را رد کرد.
,
 
,
دنیرو لیبرال معروف، به طور فزاینده ای از در رویدادهای کوچکتر از ترامپِ جمهوری خواه انتقاد کرده است، اما هیچ کدام از آنها مخاطبان تونی اواردز (Tony Awards) را ندارند.
,
 
,
نمایش تونی اواردز در سال گذشته توسط شش میلیون آمریکایی دیده شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه