اخبار داغ

تحولات سوریه؛

شهدای حمله اخیر به شهرک‌های «الفوعه و کفریا» تشییع شدند+ تصاویر

شهدای حمله اخیر به شهرک‌های «الفوعه و کفریا» تشییع شدند+ تصاویر
ساکنان شهرک‌های «الفوعه و کفریا»، شهدای حمله تروریستی چند روز گذشته را تشییع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شماری از ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه و کفریا» واقع در شمال استان ادلب سوریه، شهدای حمله تروریستی اخیر به مناطق را تشییع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

گروه‌های تروریستی موجود در اطراف الفوعه و کفریا، در چند روز اخیر حمله گسترده و وسیعی را از تمام محورها علیه مواضع نیروهای مردمی این دو شهرک انجام دادند.

,

رزمندگان شیعه مستقر در ایستگاه‌های ورودی دو شهرک توانستند در چند مرحله، حمله تروریست‌ها را به‌طور کامل دفع کنند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شش تن از رزمندگان به نام‌های «مظفر علی حیدر، شهید علی عبدالله حمد، شهید علی دیب سعید الشیخ، شهید علی أحمد صوفان، شهید سعید حجاج و شهید یوسف وکر» در درگیری اخیر با تروریست‌ها در اطراف شهرک‌های الفوعه و کفریا به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

,

گروه‌های تروریستی اطراف الفوعه و کفریا قصد دارند با اشغال ایستگاه‌های دفاعی، علاوه بر نفوذ در محله‌ها، ارتباط بین دو شهرک را به‌طور کامل قطع کنند.

,

شهرک‌های الفوعه و کفریا بیش از چهار سال است که از تمام محورها توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره، حزب الترکستانی و ...» محاصره هستند.

,

جبهه مقاومت در چهار سال گذشته مواد غذایی، پزشکی و ... را از طریق هواپیما به ساکنان این دو شهرک ارسال می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه