اخبار داغ

جاده باغچه سادات یک جاده ملی است و نیاز به توجه ویژه دارد/اعتبار شهرستان جوابگوی برطرف کردن مشکلات موجود نیست

جاده باغچه سادات یک جاده ملی است و نیاز به توجه ویژه دارد/اعتبار شهرستان جوابگوی برطرف کردن مشکلات موجود نیست
فرماندار چرام با اشاره به جاده باغچه سادات عنوان کرد:جاده باغچه سادات یک جاده ملی است ونیاز به توجه ویژه دارد چراکه متعلق به شهرستان تنها نیست وعموم مردم از آن استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،فرماندار چرام درحاشیه بازدید از پایگاه جمعیت هلال احمر در جوخانه چرام بیان کرد:موقعیت پایگاه جوخانه  وبخش سرفاریاب ازلحاظ جغرافیایی واستراتژی طوری قرار گرفته که مناطق جنوبی وچهارشهرستان ازاین منطقه استفاده می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

 

,

فتاحی اصل بااشاره به جاده باغچه سادات عنوان کرد:جاده باغچه سادات یک جاده ملی است ونیاز به توجه ویژه دارد چراکه متعلق به شهرستان تنها نیست وعموم مردم از آن استفاده می کنند.

,

 

,

وی افزود :این جاده نهادینه شده وهمه از آن استفاده می کند و هرکاری که انجام شود، منفعت عمومی را دربردارد.

,

 

,

فتاحیبا بیان اینکه این جاده هم برای کار و هم برای تفریح استفاده می شود،گفت: می طلبد که اعتباری خارج ازشهرستان واستان برای این جاده درنظر گرفته شود.

,

 

,

این مسئول خاطرنشان کرد:با تجمیع دستگاهها خدمات بهتری داده می شود که  پراکندگی دستگاهای خدماتی بدون کارشناسی دراین جاده یکی از مشکلات است.

,

 

,

فتاحی اصل به مشکلات پایگاه امدادونجات اشاره وافزود:مشکل آب ،گازوبرق ازمهمترین مشکلات این پایگاه است که مکاتبات لازم در این رابطه صورت گرفته است.

,

 

,

وی عنوان کرد:مردم بادستگاههای خدمات رسان جهت برطرف کردن مشکلات همکاری کنند.

,

 

,

فتاحی گفت :اعتبار شهرستان جوابگوی برطرف کردن مشکلات موجود نمی باشد و مدیرعامل محترم ونماینده محترم  ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیگیری های لازم را در استان وخارج از استان انجام دهند.

,

 

,

فرماندار چرام در پایان ازرئیس شعبه جمعیت هلال احمرچرام خواست که جهت رفع مشکلات شعبه چرام روزانه پیگیری باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه