اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی خبر داد

هیئت های ورزشی خراسان جنوبی بدون حامی/ نبود امکانات مانع پیش روی ورزش‌های سه‌گانه استان است

هیئت های ورزشی خراسان جنوبی بدون حامی/ نبود امکانات مانع پیش روی ورزش‌های سه‌گانه استان است
رئیس هیئت های ورزشی خراسان جنوبی گفت:ورزش سه گانه در خراسان جنوبی موفق بوده و ورزشکاران توانمندی دارد اما در دو سال اخیر به دلیل عدم امکانات کمتر شاهد موفقیت های ورزشکاران در این زمینه ها بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خسروی رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی در گفت‌وگو باخاورستان، اظهار کرد: بسیاری از هیئت های ورزشی استان مشکلاتی دارند و عمده مشکلات ما در زمینه ورزش های سه گانه شامل عدم امکانات ، تجهیزات واستخر شنااست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسن خسروی رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: بسیاری از هیئت های ورزشی استان مشکلاتی دارند و عمده مشکلات ما در زمینه ورزش های سه گانه شامل عدم امکانات ، تجهیزات واستخر شنااست.,

 

,

وی افزود: وقتی مسئولان قول و وعده ساخت یک سالن ورزشی یا استخر را می دهند مردم و ورزشکاران نیز از وعده ها استقبال می‌کنند درصورتی که ساختن سالن های ورزشی و استخرها  فقط برای درآمدزایی دولت ،اداره ورزش جوانان و کارمندان خود آن ها است و ورزشکاران و هیئت های ورزشی اجازه هیچ گونه استفاده ای از این سالن ها را ندارند.

, .,

 

,

رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی بیان کرد: موافقت اصولی و نظارت بر استخرها بر عهده اداره ورزش جوانان است و هر شخصی که استخر یا مجموعه ورزشی درست می‌کند یا باید یک تیم ورزشی را تحت حمایت خود قرار دهد یا اینکه قسمتی از شیفت های خود را که حدود 20 درصد است در اختیار هیئت های ورزشی قراردهد که ورزشکاران بتوانند فعالیت ورزشی داشته و موفقیت کسب کنند.

, .,

 

,

خسروی با اشاره به کسب مقام اول کشوری تیم امید سه گانه خراسان جنوبی تصریح کرد: ورزش سه گانه در خراسان جنوبی موفق بوده و ورزشکاران توانمندی دارد اما در دو سال اخیر به دلیل عدم امکانات کمتر شاهد موفقیت های ورزشکاران در این زمینه ها بوده ایم.

,

 

,

وی عنوان کرد: مهمترین مولفه در ورزش های سه گانه ورزش شنا است و بزرگترین مشکل نیز در این حوزه است که باید اداره ورزش جوانان به هر شکل که می‌تواند استخر دراختیار ورزشکاران قرار دهد تا ورزشکاران بتوانند تمرین کنند.

,

رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در خراسان جنوبی حامی مالی برای هیئت های ورزشی و ورزشکاران وجود ندارد و نیازمند کمک مالی صاحبان سرمایه وصنایع هستیم تا هیئت های ورزشی توانمند شوند، تیم داری کنند، پول مربی و ورزشگاه پرداخت کنند تا شاهد موفقیت چشمگیری باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه