اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان؛

مردم آذربایجان‌شرقی یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان اختصاص دادند/ رشد 78 درصدی حمایت مالی در ماه مبارک رمضان

مردم آذربایجان‌شرقی یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان اختصاص دادند/ رشد 78 درصدی حمایت مالی در ماه مبارک رمضان
مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک ها نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بهروز شریف صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: مردم نیکوکار این استان بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک‌‌ها نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با تقدیر از کمک خیران استان آذربایجان‌‌شرقی به نیازمندان در ماه رمضان، عنوان کرد: برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار شد.

,

معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اینکه اکنون 9 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین حامی ندارند، تاکید داشت: از مردم و خیران استان آذربایجان شرقی می‌‌خواهیم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

,

شریف با اعلام اینکه پایگاه‌های این نهاد در استان آماده دریافت زکات فطره مردم در عید فطر هستند، خاطرنشان ساخت: زکات فطره جمع‌آوری‌شده برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه می‌شود.

,

وی در پایان با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، اظهار کرد: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت زکات فطره و سایر کمک‌‌های خود به نیازمندان می‌‌توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه