اخبار داغ

عضو فراکسیون امید در گفتگو با دانا:

دولت باید روحیه خدمت را جایگزین وادادگی کند/ با حقوق یک میلیون تومانی کارگران، نمی شود زندگی کرد!

دولت باید روحیه خدمت را جایگزین وادادگی کند/ با حقوق یک میلیون تومانی کارگران، نمی شود زندگی کرد!
عضو فراکسیون امید گفت: هنر دولت این نیست که در شرایط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زمانی است که در شرایط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.
[

سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون امید در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد دولت دوازدهم اظهار داشت: باید بپذیریم که دولت صفی از مخالفان داخلی و خارجی را داشته و خیلی از آنها روزگاری ادعاهای زیادی داشته و وقتی شکست خوردند جنگ خود را با دولت آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه عنوان کرد: اگر دولت رسالت خود را خوب تشخیص ندهد در چنین شرایطی دچار وادادگی می شود؛ امروز مساله مردم و دولت مساله مرگ و زندگی است؛ دوسال و نیم از عمر دولت باقی مانده است و می توان به همین میزان عمر مردم را کم یا زیادتر کند.

,

عضو فراکسیون امید ضمن تأکید بر لزوم تلاش مضاعف دولت دوازدهم عنوان کرد: خداوند وعده داده است که ان تنصروالله ینصرکم؛ پس دولت اگر با نیت یاری خداوند وارد عرصه خدمت مجدد بشود خداوند هم کمک کرده و از پس مشکلات بر آمده و اداره امور کشور نیز برای دولت راحت تر خواهد بود.

,

جلودار زاده در ادامه تأکید کرد: دولت باید روحیه خود را تغییر داده و روحیه خدمت را جایگزین روحیه وادادگی و ناامیدی کند و برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم قدم بردارد و در این مسیر بر خداوند هم توکل کند.

,

وی با بیان اینکه تبلیغات علیه دولت بسیار زیاد است عنوان کرد: هنر دولت این نیست که در شرایط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زمانی است که در شرایط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.

, هنر دولت این نیست که در شرایط آسان کشور را اداره کند بلکه هنر زمانی است که در شرایط سخت و دشوار مشکلات کشور و مردم را حل و کشور را اداره کند.,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه افزود: در شرایطی که روز قدس یک روز برای وحدت جهانی است برخی این روز را محلی برای تسویه حساب داخلی قرار داده و حتی کار تا جایی پیش رفت که عده ای اندک به آقای صالحی توهین کردند.

,

جلودار زاده با بیان اینکه این افراد جزء مردم نیستند و تنها عده‌ای معدودند عنوان کرد: روزگاری هم با آقای هاشمی این برخورد ها می شد ولی امروز می بینیم در نبود هاشمی هنوز همان مشکلات با افراد دیگر وجود دارد.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عملکرد دولت است عنوان کرد: موضوع ارز، مسکن و ... با سیاست خارجی کشور در ارتباط است؛ هزینه هایی که امروز به ملت ایران تحمیل می شود شرایط اقتصادی کشور را خراب تر می کند. همه تصمیمات بر عهده دولت نیست.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دشمن علیه ایران ستاد جنگ راه انداخته است عنوان کرد: در چنین شرایطی یعنی ایران یک کشور درحال جنگ است و این نباید منجر به تفرقه شود و در این شرایط اقتصادی باید زمینه برای وحدت بیشتر ملت فراهم شود.

,

جلودار زاده با بیان اینکه نباید به دنبال منیت ها و اختلافات باشیم شکست می خوریم عنوان کرد: فرقی ندارد در کدام جناح سیاسی باشیم بلکه باید در چنین شرایطی کشور را به سمت اتحاد پیش ببریم هر کدام از ما یک یک نفر هستیم و می توانیم در جای خود موثر باشیم.

,

وی با انتقاد از حقوق کارگران و افراد مستضعف بیان داشت: یک کارگر با حقوق یک میلیون تومان چگونه می تواند در چنین شرایطی زندگی کند؛ در حالی که کمتر از 500 هزار تومان بهای اجاره خانه در تهران وجود ندارد با حقوق یک میلیون تومانی نمی توان زندگی کرد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در ایران هستند ولی نباید اجازه دهیم این تفرقه در کشور به وجود آید؛ حمایت از تولید ملی و تشنج زدایی در دنیا باید بیشتر در دستور کار دولت قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/ط

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه