اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

مساعدت دارویی به بیش از ۵ هزار بیمار صعب‌العلاج آذربایجان‌غربی در سال ۹۶

مساعدت دارویی به بیش از ۵ هزار بیمار صعب‌العلاج آذربایجان‌غربی در سال ۹۶
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی آذربایجان غربی گفت: ۵ هزارو ۷۳ نفر بیمار صعب العلاج در سوال سال ۹۶ مساعدت دارویی دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جلال غفارزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره اقدامات صورت گرفته برای بیماران صعب العلاج، اظهار داشت: اختصاص بودجه ای از سوی وزارت متبوع جهت ادامه روند کمک مالی در جهت خرید داروهای مورد نیازبیماران و تعیین دو داروخانه طرف قرار داد با معاونت غذا و دارو در مرکز استان جهت ارائه تخفیفات و مساعدت دارویی به بیماران مراجعه کننده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ایجاد تعداد محدودی داروخانه معین در شمال شهرستان خوی و در جنوب  شهرستان بوکان جهت دسترسی آسان بیماران صعب العلاج به خدمات دارویی و داروی مورد نیازشده است.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی استان آذربایجان غربی، بیان کرد: در سال ۹۶ مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۰۸ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۱۸۸ ریال مساعدت دارویی به ۵ هزار و ۷۳ نفر بیمار صعب العلاج و نیازمند ارائه شده است.

,

غفارزاده در خصوص خدمات ارئه شده به بیماران صعب العلاج اظهار داشت: معاونت غذا و دارو صرفا در زمینه تامین داروی مورد نیاز بیماران صعب العلاج فعالیت دارد و مبالغی نیز به عنوان هزینه مساعدت دارویی به بیماران ارائه می کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش معاونین و مدیران معاونت غذا و دارو جهت ارتقا، سهمیه های دارویی تخصیصی به استان از سوی وزارت قابل قبول بوده و نظارت و کنترل دقیق و تسهیل تامین داروی مورد نیاز بیماران از دیگر برنامه  بشمار می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه