اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:

ابلاغ افزایش 13 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از امروز

ابلاغ افزایش 13 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از امروز
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال 97 با میانگین حدود 13 درصد افزایش نسبت به سال قبل، به تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد سلیمانی در گفتگو با مرصاد با اشاره به اینکه لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی چندی پیش در صحن علنی شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شد، اظهار کرد: با تأیید این مصوبه توسط فرمانداری، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در سال ۹۷ از روز چهار شنبه 23 خردادماه اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی بیان داشت: نرخ کرایه تاکسی را هرساله مطابق با تورم و رعایت سایر جوانب افزایش می‌دهیم چرا که تاکسیرانان نیز مشکلات بسیاری دارند و باید امرار معاش داشته باشند.

,

سلیمانی با بیان اینکه در حدود 10 هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها در آینده نزذیک چاپ و توزیع می‌شود، گفت : این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌ها نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر داری کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها ، تابلوهای خطوط ، نشریات ،صدا و سیما نیز می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس kermanshahtaxi.ir نیز مراجعه کنند.

, kermanshahtaxi.ir,

سلیمانی خاطرنشان کرد: بی شک تاکسیرانان شهر کرمانشاه همواره در خدمات رسانی به مردم شریف کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهروندان یاری رسانده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه اکسی ، پیش از زمان اعلام رسمی خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگذاریم

,

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر داری کرمانشاه، واحد شکایات و بازرسی سازمان با شماره تلفن های 38246565-38211948 آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه