اخبار داغ

معاون استاندار خراسان رضوی:

بازتر شدن فضای سیاسی باعث کاهش مشکلات اقتصادی می‌شود

بازتر شدن فضای سیاسی باعث کاهش مشکلات اقتصادی می‌شود
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: حل مشکلات اقتصادی از طریق بازتر کردن فضای سیاسی کشور، دادن نقش بیشتربه مردم و احساس تعلق خاطر مردم ممکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد رحیم نوروزیان شب گذشنه در دیدار با اعضای شورای مرکزی کانون دانشگاهیان خراسان رضوی؛ تعدد احزاب غیر فعال را یک آسیب برای کار حزبی دانست و عنوان کرد : احزاب و گروه های سیاسی معمولا در بسیاری از موضوعات  استان ورود پیدا نمی کنند و اظهار نظر، نقد محترمانه و استفاده از ظرفیت افکار عمومی در خصوص موضوعات مختلف  باید در دستور کار احزاب قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نوروزیان با بیان اینکه دشمنان نظام دنبال گرفتن نشاط، امید و اعتماد از جامعه هستند گفت: با توجه به آخرین نتایج پیمایش سرمایه اجتماعی بیش از 57 درصد مردم به اصلاحات تدریجی امیدوار هستند.

,

وی افزود: مشکلات و دردها را باید شناخت و برای آنها چاره اندیشی کرد اما نباید همراستا با دشمنان نظام مشکلات را بزرگنمایی نمود.

,

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه امروز با امکانات و فضای مناسبی که وجود دارد دشمنان کشور مشکلات و مسائل را با هدف تخریب امید و اعتماد مردم بیش از آنچه واقعیت دارد می نمایانند و بزرگنمایی می کنند.

,

نوروزیان در پایان گفت: جلسات با احزاب مختلف و استفاده از نظرات و تجربیات آنان در دستور کار این معاونت قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه