اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

مجمع مشورتی نماد مشارکت جوانان در تصمیم سازی است

مجمع مشورتی نماد مشارکت جوانان در تصمیم سازی است
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: تشکیل مجمع مشورتی جوانان نماد برون سپاری خدمات دولت و به تعبیر بهتر دخالت دادن جوانان در امور تصمیم سازی و تصمیم گیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، احمدعلی موهبتی روز سه شنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و سومین ننشست مجمع مشورتی جوانان تربت حیدریه افزود: اهمیت موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم نخستین مجمع مشورتی جوانان استان ابتدا در تربت حیدریه تشکیل و آغاز بکار کرد که این بیانگر بذل توجه مدیران شهرستان به جوانان منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,


وی با بیان اینکه امروز برای جوانان کار خاصی انجام نمی دهیم و بیشتر نقش تسهیل گری امور را بر عهده داریم، گفت: جوانان این شهرستان در قالب 2 سمن دارای مجوز و 11 سمن که در انتظار دریافت مجوز فعالیت هستند، در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش افرینی می کنند و این شایسته ارج گذاری است.

,
,

 

,


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور جوانان نیز با بیان اینکه آمارها نشان می دهد مشارکت سیاسی و خرد جمعی در تربت حیدریه نسبت به استان در سطح بسیار بالایی است، گفت: حضور 87 درصدی مردم در آخرین انتخابات سیاسی مبین این ادعا است.

,
,

 

,


علی باغدار دلگشا افزود: در عین حال میانگین سنی طلاق این شهرستان که در مردان 34 و در زنان 28 سال است، هر چند در سطح ملی وضعیت بدتر است، اما با کمک جوانان و در قالب سمن ها باید نسبت به رفع آسیب های اجتماعی تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا نکته مهم آن است که سمن ها نقش مهمی در ایجاد تحولات اجتماعی دارند.

,
,

 

,


وی در ادامه از ضرورت انجام اصلاحات آیین نامه پارلمان مشورتی جوانان یاد کرد و گفت: شما با ارایه نظرات اصلاحی می توانید نقش مهمی برای انجام این اصلاحات داشته باشید.

,
,

 

,


شهرستان تربت حیدریه دارای 54 هزار و 194 نفر جوان است که معادل سه درصد جمعیت جوانان استان و از این حیث پنجمین شهرستان استان است.

,
,

 

,


تربت حیدریه همچنین دارای 11 سازمان مردم نهاد (سمن)، 2 تشکل صنفی و 2 تشکل سیاسی است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه