اخبار داغ

در شورای آموزش‌وپرورش گالیکش عنوان شد؛

کلاس‌های طرح تابستانه متنوع، شاد و جذاب تشکیل شود / بازماندن دانش آموزان کم‌بضاعت از کلاس‌های تابستانه

کلاس‌های طرح تابستانه متنوع، شاد و جذاب تشکیل شود / بازماندن دانش آموزان کم‌بضاعت از کلاس‌های تابستانه
جلسه شورای آموزش‌وپرورش گالیکش با محوریت اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن خسروی فرماندار گالیکش صبح امروز در جلسه که در محل دفتر مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد گفت: کلاس‌های دینی، قرآنی و اخلاقی با تنوع و همراه با برنامه‌های شاد و جذاب در طرح تابستانه تشکیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به طرح اوقات فراغت و کم‌بنیه بودن دانش آموزان برخی مدارس سطح شهر یا برخی روستاها اظهار داشت: دانش آموزان با توجه به این‌که تمکن مالی ندارند لذا توان شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت که اکثر آن‌ها نیز با هزینه است ندارند.

,

کاظم پارسیانی افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی برای دانش‌آموزانی که در امتحانات خردادماه تجدید شده‌اند خواستار همکاری نهادها و سایر ادارات در برگزاری کلاس‌های تقویتی هستیم.

,

علی آشور فارسیانی معاونت پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز گفت: 10 مدرسه (6 شهری و4 روستایی) امسال نیز در شهرستان گالیکش جهت اسکان مسافرین تابستانه در نظر گرفته‌شده است.

,

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه گفت: المپیاد درون مدرسه‌ای در 70 درصد مدارس گالیکش برگزار شد.

,

جواد رنگریز افزود: حدود 30 نفر مدیر و معاون و 10 نفر مربی بهداشت در این طرح فعال بودند. دانش آموزان گالیکشی مقام‌های متعددی در سطح استان کسب نمودند و تیم فوتسال شهرستان نیز با توجه به کسب مقام اول استانی نماینده گلستان به مسابقات کشوری خواهد بود.

,

به گفته وی درزمینهٔ همکاری و شرکت دانش آموزان چه در شهر و چه روستا از شهرداری و دهیاری‌ها و شورای اسلامی درخواست مساعدت داریم.

,

رنگریز وی اظهار داشت: مصوباتی نیز در شورای آموزش‌وپرورش استان مبنی بر مشارکت ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات و غیره انجام گرفته‌شده است.

,

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش‌وپرورش گالیکش نیز در این جلسه گفت: اهداف اوقات فراغت؛ ارتقاء سطح علمی بینش دینی و نشاط و سرگرمی در دانش آموزان است که در حال حاضر ستاد شهرستان تشکیل‌شده و برنامه‌ریزی لازم نیز دراین‌باره انجام‌شده است.

,

حسین عباس ثانی کم‌توجه‌ی و استفاده نادرست از وسایل الکترونیکی و روی آوردن به پارک‌ها و غیره را از تهدیدات اوقات فراغت دانست.

,

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان در مدارس شهری و روستایی، دارالقرآن، کانون‌ها، سالن‌های ورزشی و پژوهش سرا انجام می‌شود.

,

عبدالکریم قره سوفلو معاون کمیته امداد گالیکش نیز با اشاره به برگزاری اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در مدرسه حضرت رقیه سلام‌الله علیها باکلاس‌های قرآنی، خطاطی، ورزشی و ... را از برنامه‌های این نهاد در بحث اوقات فراغت عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه