اخبار داغ

اعتراض اهالی دیلم و گناوه به جذب نیرو در شرکت نفت گچساران/مسیر تردد اتوبوس کارکنان نفت بسته شد+تصاویر

اعتراض اهالی دیلم و گناوه به جذب نیرو در شرکت نفت گچساران/مسیر تردد اتوبوس کارکنان نفت بسته شد+تصاویر
جمعی از اهالی روستای سیاهمکان، دیلم و گناوه در اقدامی اعتراض آمیز و با بستن جاده دسترسی مانع ورود کارکنان شرکت نفت و گازگچساران به محل کارشان در تلمبه‌خانه گوره شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،مسیرتردد اتوبوس کارکنان شرکت بهره بهرداری نفت وگازگچساران به تلمبه خانه گوره توسط اهالی منطقه گناوه، سیاهمکان و دیلم بسته شد واز ورود کارکنان به محل کارشان جلوگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

, ,

این اقدام اعتراضی اهالی منطقه درحالی صورت گرفت که گویا جلسات متعدد مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران با اعضای شورای تامین استان بوشهر و حجت الاسلام خدری نماینده مردم شهرستان های بوشهر ،دیلم و گناوه چاره ساز نبوده است و از اوایل صبح امروز تاکنون راه ورود اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت وگازگچساران به محل کار خود در مجتمع صنعتی گوره بسته است.

, .,

, , ,

هرچند گفته می‌شود تجمع امروز اهالی سیاهمکان، دیلم و گناوه به دلیل آنچه تبعیض و بی‌عدالتی در جذب نیرو توسط شرکت نفت و گازگچساران  صورت گرفته و پیشتر حجت‌الاسلام خدری در سخنانی انتقادی خواستار اخراج چند نیروی تازه جذب شده در منطقه عملیاتی گوره شده بود، خدری قرار گرفتن مناطق عملیاتی نفت و گاز گچساران در استان بوشهر را توجیهی برای  واکنش به جذب نیرو در این شرکت می‌داند.

, .,

, , ,

این اقدام اهالی منطقه در حالی صورت گرفته است که حجت‌السلام خدری؟، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی،پیشتر در صفحه اینستاگرامش نسبت به جذب نیرو در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران واکنش تندی نشان داده بود.

,

وی نوشته بود: در پی شایعه خبری بر جذب 122 نفر نیروی غیربومی در شرکت گوره و سیاهمکان  همراه فرمانداری دیلم بخشداران مرکزی و امام حسن و رئیس اداره کاربه شرکت گوره رفتیم.در همان لحظه با وزیر محترم نفت و مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، مدیر عامل نفت گچساران مفصل صحبت کردیم. لیست نیروهای ورودی را به‌طور کامل بررسی کردیم در تاریخ سیزدهم خرداد هفت نیرو جهت آموزش به شرکت آمده بودند.

, .,

, ,

خدری افزوده بود:رئیس بهره برداری و رئیس روابط عمومی و رئیس کل حراست کل نفت گچساران را به گوره فراخواندیم، ضمن تعهد کتبی مبنی بر اخراج این هفت نیرو صورتجلسه ای هم به ‌صورت کتبی تنظیم شد که امضای همه حضار رسید و متعاقب آن قرار شد جلسه شورای تامین شهرستان دیلم برگزار شود و «جناب اقای صیدالی» مدیرعامل نفت گچساران هم حضور پیدا می‌کند. یقیناً اجازه نخواهم داد شرکت‌های منطقه جولانگاه نیروهای غیربومی شود.

,

, , ,

 اگرچه دربرخی محافل نقل شده است که از آنجا که در چند روز گذشته مدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران دیداری با حجت السلام خدری ، نماینده بوشهردر خصوص کاهش کنش های بوجود آمده داشته است اما این دیدارحکایت از آن داشت که برخورد نماینده بوشهر به مراتب بالاتر بوده و پس از مواخذه شدید صیدالی، شیخ جلسه را ترک کرده است.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه