اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون بشاگردی:

سریال قرار موقت، نخستین تجربه من در عرصه بازیگری سینما/ بشاگرد استعداد فراوانی در حوزه هنر دارد

سریال قرار موقت، نخستین تجربه من در عرصه بازیگری سینما/ بشاگرد استعداد فراوانی در حوزه هنر دارد
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه شهرستان بشاگرد استعدادهای فراوانی در حوزه هنر دارد، گفت: سریال قرار موقت اولین تجربه من برای بازی جلوی دوربین است و پس از آن در فیلمی بازی نکرده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ استعدادهای فردی و غرایز طبیعی و قوه تخیل افراد سبب بروز عواملی می شود که به آن هنر می گویند با توجه به این که شرایط اقلیمی و طبیعی و عامل توارث از جمله عواملی که در زمان ها و مکان های مختلف هنر از آن ها متاثر شده و بنابراین می توان گفت که هنر در دوران ها و جوامع مختلف باهم متفاوت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , فرهنگ کده, ؛ استعدادهای فردی و غرایز طبیعی و قوه تخیل افراد سبب بروز عواملی می شود که به آن هنر می گویند با توجه به این که شرایط اقلیمی و طبیعی و عامل توارث از جمله عواملی که در زمان ها و مکان های مختلف هنر از آن ها متاثر شده و بنابراین می توان گفت که هنر در دوران ها و جوامع مختلف باهم متفاوت بوده است.,

شهرستان بشاگرد جوانان هنری فراوانی دارد که متاسفانه تاکنون به این استعدادهای هنری جوانان توجهی نشده بود و حتی ارگانی به نام اداره فرهنگ و ارشاد در این شهرستان وجود نداشت که خوشبختانه در خرداد ماه سال جاری این اداره با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی دایر شد که امیدواریم اتفاقات خوبی در حوزه هنر در این شهرستان رقم بخورد.

,

علی مهر علیزاده، متولد سال 1378 شهرستان بشاگرد است که از دوره تحصیلی راهنمایی وارد عرصه هنری شد وی علاوه بر تئاتر در زمینه بازیگری در سینما و تلویزیون حرف هایی برای گفتن دارد.

,

وی از مشکلات موجود در زمینه هنر و فرهنگ در بشاگرد و از حضورش در سریال قرار موقت و همچنین چگونگی ورودش به عرصه بازیگری می گوید که در ادامه مصاحبه ای با این هنرمند داشته ایم که در زیر می آید:

,

علی مهر علیزاده، بازیگر سینما و تلویزیون بشاگردی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده، اظهار کرد: از سال سوم راهنمایی بازیگری را شروع کردم
و کار تئاتر حرفه ای انجام نداده ام چرا که امکاناتش در بشاگرد نبود و این امر غیر ممکن بود و فقط در جشن ها و مراسمات نمایش تئاتری بازی می کردم.

, فرهنگ کده,
,

بازیگر سینما و تلویزیون بشاگردی با بیان اینکه یک بازیگر کارش بازی کردن است و اگر لازم باشد در تئاتر نیز بازی خواهم کرد، افزود: استان هرمزگان تئاتری قوی دارد این را بارها دیده و شنیده ام مخصوصا شهر میناب تئاتر حرفه ای و قوی دارد که می تواند به تئاتر استان کمک شایانی کند.

,

علیزاده به انگیزه خود از بازیگری اشاره کرد و افزود: انگیزه ام از بازیگری این بود که به جایی برسم که در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشم و بتوانم بشاگرد را درست به جامعه معرفی کنم من تاکنون پیش نیامده که بخواهم نا امید شوم و روز به روز جدی تر به کارم ادامه خواهم داد.

,

, ,

ساخت فیلم کوتاه «به وقت مجازی»

, ساخت فیلم کوتاه «به وقت مجازی», ساخت فیلم کوتاه «به وقت مجازی»,

وی بیان کرد: من به جزء بازیگری کار کارگردانی که مطابق با رشته تحصیلی ام است انجام می دهم و فیلم کوتاه «به وقت مجازی» را ساختم که در جشنواره نوجوان سالم هرمزگان چهارمین فیلم کوتاه برتر شد.

,

این هنرمند بشاگردی با اشاره به حضورش در سریال قرار موقت، افزود: من فراخوان سریال را در فضای مجازی دیدم و عکس و رزومه ام را ارسال کردم که بعداز انجام تست دو روز بعد از آن با من تماس گرفتند که قبول شدید.

,

علیزاده ادامه داد: مجموعا بیست نفر را برای سریال موقت انتخاب کردند که به مدت یک هفته کلاس حس، حرکت، بیان، بدن، و غیره برگزار کردند و پس از آن دو بازیگر چهره سینما و تلویزیون از ما تست گرفتند که نفر اول این تست می توانست در سریال در نقش اصلی حضور یابد که بنده در این آزمون نفر اول شدم و برای یکی از نقش های اصلی سریال قرار موقت انتخاب شدم.

,

سریال «قرار موقت» اولین تجربه من برای بازی جلوی دوربین است

, سریال «قرار موقت» اولین تجربه من برای بازی جلوی دوربین است, سریال «قرار موقت» اولین تجربه من برای بازی جلوی دوربین است,

وی اضافه کرد: سریال «قرار موقت» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد دودانگه نخستین کار من در حرفه بازیگری و این سریال در 13 قسمت در حال ساخت است که در آبان ماه فیلمبرداری آن به پایان می رسد.

,

بازیگر سینما و تلویزیون بشاگردی در ادامه گفت: در سریال «قرار موقت» من نقش فردی به اسم اقبال را دارم که همسرش او را به خاطر بیکاری و بالا آوردن بدهی رها کرده و به خانه پدرش رفته و اقبال برای پیدا کردن کار دست به هرکاری میزند.

,

علیزاده در ادامه اضافه کرد: سریال «قرار موقت» از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و هر قسمت از آن در 5 میلیون سیدی در کشور پخش خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه سریال قرار موقت اولین تجربه من برای بازی جلوی دوربین است و پس از آن در فیلمی بازی نکرده ام، تصریح کرد: تنها پارتی من در سینما و تلویزیون استعداد من و توکلی است که به خدای خود دارم و هیچ کس دیگر را نمیشناسم که بخواهد پارتی ام شود.

,

, ,

توهین به شهرم خط قرمز من است

, توهین به شهرم خط قرمز من است, توهین به شهرم خط قرمز من است,

بازیگر سینما و تلویزیون بشاگردی بیان کرد: شهر هر شخص وطن و ناموس او خوانده می شود من به عنوان یک بشاگردی اگر به هر جایی از هنر بازیگری و سینما برسم و حتی اگر اسکار بازیگری در دستانم باشد باز هم فریاد خواهم زد که من یک بشاگردی ام.

,

علیزاده با اشاره به اینکه توهین به شهرم خط قرمز من است، گفت: بیشتر هدفم شناساندن درست بشاگرد به دنیا است و توهین به شهرم خط قرمز من است چرا که بشاگرد وطن من و وطن من ناموس من است.

,

مسئولان مانع پرورش استعداد های جوانان نشوند/ بشاگرد استعداد فراوانی در حوزه هنر دارد

, مسئولان مانع پرورش استعداد های جوانان نشوند/ بشاگرد استعداد فراوانی در حوزه هنر دارد, مسئولان مانع پرورش استعداد های جوانان نشوند/ بشاگرد استعداد فراوانی در حوزه هنر دارد,

وی با اشاره به اینکه مسئولان زمانی می توانند هنر را بفهمند و درک کنند که هنر را بشناسند، گفت: مسئولی که هنر را مسخره بازی می شناسد نمیتواند کمکی به هنر و هنرمند انجام دهد و لذا من توقع زیادی از مسئولان فرهنگی ندارم فقط اینکه اگر کمکی نمی کنند مانع کار هنری نشوند و بگذارند جوانان پرورش پیدا کنند.

,

این هنرمند بشاگردی با بیان اینکه هنر بشاگرد در مرحله ضعیفی قرار دارد زیرا مسئولان و نه فرهنگیان و فرهیختگان شهرستان به هنر اهمیت چندانی نمی دهند، گفت: شهرستان بشاگرد استعدادهای هنری فراوانی دارد که اگر بر روی آنها کار شود یقینا بزودی تئاتر شهرستان بشاگرد به جاهای بالایی دست می یابد. 

,

علیزاده خاطر نشان کرد: برنامه ام برای آینده دنبال کردن کار حرفه ای بازیگری است و ساخت فیلم هایی مفید که با یاری خدا بزودی به این برنامه ها نزدیک می شوم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه