اخبار داغ

پس از 3 روز جست‌وجو در دریا

جسد جوان ۲۳ ساله بابلسری پیدا شد

جسد جوان ۲۳ ساله بابلسری پیدا شد
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: پیکر بی جان جوان ۲۳ ساله بابلسری که سه روز قبل در ساحل اسکله سنگی بابلسر ناپدید شده بود پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نقی کریمیان در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: پیکر حمیدرضا جهانیان جوان ۲۳ ساله بابلسری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ خرداد در ساحل اسکله سنگی بابلسر ناپدید شده بود ساعت ۱۰ صبح امروز پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در عمق ۵ متری دریای بابلسر غرق شده بود که بعد از سه روز جستجوی عوامل امدادی دریابانی، هیت نجات غریق و حراست دریا در عمق ۱۲ متری ساحل اسکله سنگی ساحل بابلسر پیدا شد.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران درباره جزئیات این حادثه، تصریح کرد: ماجرا از این قرار بود که سه جوان با قایق روز یک‌شنبه وارد دریا می‌شوند که این جوان گفت من شنا می‌کنم و وارد آب شد و فرو رفت.

کریمیان ادامه داد: پیکر این جوان برای انجام بررسی‌های لازم و کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اعلام اینکه از آغاز طرح‌های دریا تاکنون دو نفر در دریای مازندران غرق شدند، اظهار کرد: همچنین دو مورد دیگر غرقی مشکوک داشتیم که در پزشکی قانونی درحال بررسی است.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: از آغاز طرح‌های دریای استان تاکنون 223 نفر از خطر غرق‌ شدن نجات یافتند.

کریمیان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، گفت: تمامی ناجیان غریق، جت‌رانان و قایق‌رانان در حالت آماده‌باش هستند و همچنین از ظرفیت نیروهای داوطلب نیز بهره می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ , بلاغ , بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه