اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تاکید کرد؛

لزوم هم افزایی کمیته امداد و خیرین درجهت توانمند سازی مددجویان

لزوم هم افزایی کمیته امداد و خیرین درجهت توانمند سازی مددجویان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: یکی از اساسی ترین بحث های که کمیته امداد دارد بعد از اشتغال و مسکن، آموزش نیازمندان و سرمایه گذاری در هزینه تحصیل فرزندان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر به شهرستان فارسان  اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از منابع خدمت رسانی را از محل انفاق خیرین جذب و در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: سال گذشته خیرین در کل کشور بیش از 2 هزار و صد میلیارد تومان مساعدت داشته اند که حدودا 100 میلیون تومان آن برای کمک به زلزله زدگان و 2 هزار میلیارد تومان مربوط به کمک نیازمندان بود که عینا در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کمکی که خیراندیشان در کمک به نیازمندان داشتند در قالب صدقات،زکات در بحث حامی ایتام و محسنین و در سر فصل کمک های خواص در بحث قطریه،قربانی و جشن های ملی ،که در اختیار کمیته امداد قرار می گرفت

ذوالفقاری افزود: کمک های که کمیته امداد دریافت کرد بدون هیچ گونه هزیته تشکیلاتی عینا در اختیار نیازمندان قرار می گرفت و به هر نیتی که خیرین آن پول را در اختیار کمیته امداد قرار داده بود کمیته امداد هم به همان نیت و با همان مبلغ در اختیار نیازمندان قرار می داد.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های که کمیته امداد دارد ،جمع آوری کمک های نقدی مردمی با شیوه های الکترونیکی است ونرم افزار های آن آماده شده است که در استان اردبیل در حال تست می باشد و بعد در شش استان دیگر اجرا خواهد شد که پس از آن در کل کشور اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برنامه ای دیگری که در سال گذشته آغاز شد و امسال هم تکمیل تر خواهد شد همکاری کمیته امداد با خیرین در پنج موضوع اشتغال،مسکن،آموزش،جهیزیه و معیشت هست که این کار هم به حمدالله به خاطر اینکه هم اعتبارات کمیته امداد و هم اعتبارات خیریه ها برای مددجویان مشترک مستقر شود و از دل این هم افزایی کمک در مسیر توانمند سازی خانواده ها بدست می آید این کار مشترک شروع شده است.

وی بیان داشت: یکی از اساسی ترین بحث های که کمیته امداد در این فضا دارد بعد از اشتغال و مسکن، آموزش نیازمندان و سرمایه گذاری در هزینه تحصیل فرزندان و آن بحث هم کنار جهیزیه و سایر مسائل انجام خواهد شد.
 
قائم مقام کمیته امداد استان در سفر به فارسان از جشن ایتام و تجلیل از خیرین این شهرستان  خبر داد.

 حیدری افزود: در سال گذشته دراین شهرستان یک میلیارد دویست میلیون تومان به خانواده های ایتام کمک شده است.

وی گفت: این جشن با حضور 250 نفر از ایتام برگزار شد که از 30 نفر از خیرین این شهرستان تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه