اخبار داغ

رییس شورای شهر بهارستان اصفهان خبر داد؛

برگزاری اولین جشن گلریزان در بهارستان/ چشم امید زندانیان به خیران نیک‌اندیش

برگزاری اولین جشن گلریزان در بهارستان/ چشم امید زندانیان به خیران نیک‌اندیش
رییس شورای شهر بهارستان گفت: ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری بهارستان میزبان خیران در برگزاری اولین جشن گلریزان شهر بهارستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی محبی در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه جشن گلریزان در شهر بهارستان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: انصافا جای چنین جشنی در شهر بهارستان خالی بود و اجرای چنین جشنی نشات گرفته از دل نوشته و یادداشت های برخی از ساکنین این شهر و پیشنهاد برخی از همکاران اعضای شورای شهر و شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد، هدف از برگزاری این گلریزان را علاوه بر جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند، فرهنگ سازی حس نوع دوستی، کمک به همشهریان و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

,

رییس شورای شهر بهارستان ادامه داد: خیران چشم امید زندانیان جرائم غیر عمد هستند، لذا برگزاری این جشن که یک سنت حسنه نیز هست کمک می کند و امید می دهد به برخی افرادی که به دلایل غیر عمد متاسفانه از همراه بودن با خانواده محروم هستند.

,

محبی اضافه کرد: استان اصفهان در این زمینه همیشه پیش قدم بوده و ما جای چنین برنامه ای را در شهر بهارستان خالی دیدیم، لذا طی هماهنگی هایی که با مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر انجام گرفت روز چهارشنبه ۳۰ خرداد امسال ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات شهرداری این شهر میزبان مردم، خیران، موسسات فرهنگی و خیریه ها، ادارات و اصناف، NGO های مردمی، مسئولان شهر بهارستان و استان اصفهان خواهیم بود و منتظر حضور سبزشان در جشن هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار چنین جشنی در شهر بهارستان اجرا می شود، افزود: آنچه که موجب دلگرمی مسئولان و مجریان این برنامه می شود، حضور و استقبال و حمایت های هر چند اندک هر کدام از مسئولان و مردم است و امیدواریم در سال های آینده این برنامه به صورت مستمر توسط شهرداری و شورای شهر و سایر نهادهای شهری در بهارستان نهادینه و اجرا شود.

,

رییس شورای شهر بهارستان در خصوص چگونگی شناسایی زندانیان بهارستان که به دلیل جرایم غیرعمد زندانی شده اند، خاطرنشان کرد: کمیته ای در شهرداری بهارستان تشکیل شده و همکاران اعضای شورای شهر نظارت بر روند کار را برعهده دارند، با هر مبلغی که روز جشن جمع شد، پیگیر آزادی افراد می شویم.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم کمک ها به نحوی باشد که بتوانیم تعداد افراد بیشتری را به کانون خانواده بازگردانیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه