اخبار داغ

سرپرست معاونت سیما و منظر شهرداری شیراز خبر داد؛

پخش بازی های جام جهانی در بوستان آزادی شیراز

پخش بازی های جام جهانی در بوستان آزادی شیراز
سرپرست معاونت سیما و منظر شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: بازی های جام جهانی 2018 از پنجشنبه در بوستان آزادی شیراز برای عموم به نمایش گذاشته می شود..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، حسین پروین سرپرست معاونت سیما و منظر شهرداری شیراز با اعلام پخش بازی های جام جهانی در بوستان آزادی گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال از پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه و همزمان با برگزاری بازی بین تیم های روسیه و عربستان در بوستان آزادی شیراز به نمایش گذاشته خواهد شد و شهروندان شیرازی می توانند در این محیط به تماشای  این بازی ها بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی گفت: تا کنون شرایط پخش دو بازی در روز و در ساعات 19و 30 دقیقه و 22و 30 دقیقه فراهم شده و تلاش می کنیم امکانات مناسب برای پخش بازی هایی که در طول روز برگزار می شود نیز فراهم شود.
,
 
,
پروین با اشاره به اینکه در تعاریف شهرسازی فضاهایی با عنوان فضاهای عمومی  وجود دارد که شهروندان بدون وجود تعاملی خاص با یکدیگر از این فضاها استفاده می کنند، افزود: این فضاهای عمومی در روند تکامل شهرسازی باید به فضاهای اجتماعی ارتقا یابد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در فضاهای اجتماعی فعالیت های مختلفی برای حضور شهروندان و ایجاد تعاملات اجتماعی انجام می شود، یادآور شد: فضاهای متعددی در مناطق مختلف شیراز وجود دارد که ظرفیتی مناسب برای تبدیل شدن به فضای عمومی و پس از آن به فضای اجتماعی محسوب می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه