اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز:

تصویب ۳۸ طرح فراگیر و ۲۵ طرح روستایی در کارگروه اشتغال نطنز/ استقبال قابل توجه مردم از طرح‌های گردشگری

تصویب ۳۸ طرح فراگیر و ۲۵ طرح روستایی در کارگروه اشتغال نطنز/ استقبال قابل توجه مردم از طرح‌های گردشگری
رئیس اداره کار نطنز گفت: استقبال مردم از طرح های گردشگری و میراث فرهنگی خوب بوده است و در بخش میراث فرهنگی امروز با تفاضای قابل توجهی برای دایر کردن خانه های بوم گردی از جمله در روستای ده آباد و ابیانه و باقی در شهرها مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مالکی در گفتگو با صاحب نیوز در خصوص طرح های اشتغال زایی مصوب کارگروه اشتغال شهرستان نطنز اظهار کرد: اولین جلسه کار گروه اشتغال شهرستان نطنز در تاریخ شانزدهم خرداد سال ۹۶ برگزار شد که نتیجه آن تا امروز تصویب ۳۸ طرح فراگیر و ۲۵ طرح روستایی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز افزود: طرح های مختلف مربوط به زنان و مردان شامل طرح های کشاورزی مرتبط به اداره جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی و سایر ادارات بوده است که نخست توسط متقاضیان در سامانه کارا ثبت شده و سپس با تایید ادارات مرتبط در کارتابل اداره کار قرار می گیرد تا در کار گروه اشتغال شهرستان متشکل از دستگاه های اجرایی و بانک ها مطرح شود.

,

وی با بیان این که طرح های مصوب باید به تصویب کار گروه اشتغال استان نیز برسد، گفت: استقبال مردم از طرح های گردشگری و میراث فرهنگی خوب بوده است و در بخش میراث فرهنگی امروز با تفاضای قابل توجهی برای دایر کردن خانه های بوم گردی از جمله در روستای ده آباد و ابیانه و باقی در شهرها مواجه هستیم.

,

مالکی تصریح کرد: ۱۶۷ میلیارد ریال مجموع اعتبار شهرستان در طرح اشتغال فراگیر است که تاکنون دو برابر این اعتبار، طرح هایی به کارگروه استان فرستاده شده است.

,

وی اضافه کرد: اعتبار روستایی در اشتغال فراگیر نیز ۱۶ میلیارد ریال بوده است که تاکنون ۲۳ میلیارد ریال طرح روستایی در کار گروه اشتغال تصویب شده است.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز با بیان این که این وام در بخش فراگیر شهری ۱۸ و در بخش وام روستاییان شش درصدی خواهد بود، گفت: این طرح ها فعلا در مرحله بررسی است و پس ازتایید آن، متقاضیان می توانند وام طرح اشتغال زایی را دریافت کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه