اخبار داغ

تحولات میدانی شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه و کفریا»؛

حمله گسترده تروریست‌های جبهه النُصره توسط رزمندگان دفع شد

حمله گسترده تروریست‌های جبهه النُصره توسط رزمندگان دفع شد
رزمندگان شیعه الفوعه و کفریا موفق شدند حمله گسترده تروریست‌های جبهه النُصره به دو شهرک را دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ عناصر گروه تروریستی «جبهه النُصره» موجود در اطراف شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه و کفریا» واقع در شمال استان ادلب سوریه، برای چندمین بار متوالی در یک هفته گذشته، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المیادین» لبنان اعلام کرد: ده‌ها تن از عناصر تروریستی جبهه النُصره موجود در شهرک‌های «بنش و طعوم» حمله گسترده‌ای را علیه ایستگاه‌های دفاعی جنوبی شهرک الفوعه آغاز کردند.

,

نیروهای مردمی شیعه مستقر در منطقه که در حالت آماده‌باش کامل بودند توانستند تروریست‌ها را قبل از نفوذ به منطقه شناسایی کنند و به‌سرعت با آن‌ها درگیر شوند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای مردمی الفوعه و کفریا موفق شدند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، حمله تروریست‌ها را به‌طور کامل دفع کنند و آن‌ها را از منطقه فراری دهند.

,

شمار زیادی از عناصر تروریستی در درگیری با نیروهای مردمی الفوعه کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی نیز توسط رزمندگان منهدم شد.

,

گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام»(جبهه النُصره) با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که حمله به این دو شهرک شیعه‌نشین را با همکاری گروه‌های تروریستی «تجمع سرایا داریا و کتیبة التوحید و الجهاد» را انجام داده است.

,

شهرک‌های شیعه‌نشین الفوعه و کفریا حدود چهار سال است که توسط گروه‌های تروریستی از تمام محورها محاصره هستند.

,

انتهای پیام/ المیادین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه