اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در قم برگزار می شود

نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در قم برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بااشاره به اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم و استمرار این جشنواره در سال‌های آتی است، گفت: نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در 3 بخش حرفه ای، ویژه و موضوعی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سید موسی حسینی کاشانی در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با  اشاره به برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در استان قم، اظهار داشت:  رسانه‌ها ظرفیت‌های ارزشمندی در سیاست گذاری‌ها و برنامه های راهبردی به شمار می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی ادامه داد: ارتقای وضعیت و سطح رسانه ها یکی از رسالت های مهم و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ بر همین اساس در تلاش هستیم انگیزه لازم در جهت رشد و تعالی رسانه‌ها را ایجاد کنیم.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در جهت تحقق این اهداف، نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در استان قم برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در 3 بخش حرفه ای، ویژه و موضوعی برگزار می‌شود و تمامی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و مطبوعات می‌توانند در این بخش ها شرکت کنند.

,

وی عنوان داشت: فراخوان در جهت حضور رسانه ها در جشنواره اعلام شده است و اهالی رسانه می‌توانند آثار خود را تا 20 تیرماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

,

حسینی کاشانی با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه توسط کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد داوری می‌شود تا شائبه ای در پذیرش آثار در سطح استان ایجاد نگردد، گفت: در جهت برگزاری جشنواره، همفکری خوبی با دستگاه‌های مختلف، خانه مطبوعات، پیشکسوتان مطبوعات و اهل رسانه صورت گرفته است.

,

وی بیان داشت: آئین اختتامیه این جشنواره، همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار در 17 مرداد ماه سال جاری برگزار و از آثار برتر طبق شاخصه های کشوری تجلیل می‌شود.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بااشاره به جایگاه فرهنگی قم، خاطرنشان کرد: رسانه های استان قم دارای توانمندی‌های بسیاری هستند و ما امیدواریم با برگزاری این جشنواره، گامی مهم در تعالی آن داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم و استمرار این جشنواره در سال‌های آتی است، تا بتوانیم از رسانه‌های برتر و فعالین رسانه ای تجلیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه