اخبار داغ

مدیر مکتب القرآن کریم دهاقان مطرح کرد؛

برگزاری کلاس تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در دهاقان

برگزاری کلاس تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در دهاقان
مدیر مکتب القرآن کریم شهرستان دهاقان گفت: کلاس تخصصی صوت و لحن به صورت هفتگی با حضور اساتید استانی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید امیر حجازی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از رشته های تاثیرگذار قرآنی، قرائت به روش صوت و لحن است شهرستان دهاقان در نظر دارد کلاس های آموزشی قرائت را با حضور اساتید قرآن استانی برگزار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: در این کلاس های آموزشی علاوه بر تجوید و صحت قرائت به مباحث الحان و نغمه های قرآنی و همچنین قرائت تقلیدی ویژه افرادی که دارای استعداد قرائت هستند به صورت هفتگی برگزار می شود.

,

مدیر مکتب القرآن کریم دهاقان با اشاره به استعداد شرکت کنندگان در قرائت قرآن و تقسیم استعداد به معمولی و خاص تصریح کرد: استعداد خاص یعنی قاری بتواند در حد قرائت یکی از قاریان مطرح تلاوت کند، آن چیزی که استعداد را به ثمر می‌رساند پشتکار و همت است که اگر کسی استعداد معمولی هم داشته باشد او را به مراتب بالا خواهد رساند.

,

وی افزود: تمرین تلاوت با نوار و گوش دادن به صوت قاری، برای افراد مبتدی نیست، بلکه قاریان مطرح هم با نوار تمرین می کنند و گوش دادن به تلاوت قاریان مطرح در حکم مطالعه‌ قرائت است.

,

حجازی گفت: متاسفانه آن‌گونه که لازم است به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی بها داده نمی‌شود و با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توان طرح‌های بزرگ قرآنی را برگزار کرد وبرای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی لازم است اعتبارات و بودجه‌های لازم به بحث قرآن اختصاص یابد.

,

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در پایان این دوره ها شاهد پیشرفت این کودکان در زمینه یادگیری قرآن باشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه