اخبار داغ

انتخاب گزینشی خبرنگاران در نشست خبری محیط زیست سیستان و بلوچستان/ وقتی خانم مدیرکل رسانه های منتقد را نامحرم می داند!

انتخاب گزینشی خبرنگاران در نشست خبری محیط زیست سیستان و بلوچستان/ وقتی خانم مدیرکل رسانه های منتقد را نامحرم می داند!
روز گذشته با دعوت گزینشی خبرنگاران، نشست خبری برای تشریح برنامه های خود برگزار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در هر جامعه ای افراد منتقد یا جناح های مخالف تفکر و سیاست های یک دولت، یک نهاد و یا هر محل دیگری کمتر از افراد غیرمنتقد و همسو با تفکرات مسئولان آن مورد توجه قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
این امر در رسانه ها نیز به نوعی رسوخ کرده است و در حال حاضر شاهد دعوت گزینشی رسانه های همسو و یا غیرمنتقد در نشست های خبری برخی از ارگانها می باشیم و این موضوع در سیستان و بلوچستان هم چندسالی است که ظهور پیدا کرده و در آخرین مورد آن، نشست خبری اصحاب رسانه با مدیر کل محیط زیست استان که روز گذشته برگزار شد، گواه این موضوع است.
در این نشست خبرنگاران رسانه هایی حضور داشته اند که کمتر در حوزه محیط زیست مطالب انتقادی کار کرده و برخی از آنها نیز به جناحی خاص مرتبط هستند که باید دید چرا و به چه علت این نشست به اینگونه برگزار شده و خانم مدیر کل از چه سوالات رسانه های منتقد و پیگیر مشکلات مردم هراسان بوده که منتقدان را نامحرم دانسته است.
حال آنکه انتقاد رسانه ها می تواند بال توسعه ای برای هر نهاد، موسسه، جامعه، کشور و غیره محسوب شود و مدیر موفق مدیری است که بتواند از این انتقادها برای بهبود روند کاری خود بهره لازم را ببرد.
نکته جالب اما اینکه در حالی در این نشست رسانه های منتقد حضور نداشتند که رسانه های بدون مجوز در صدر بودند.

انتهای پیام//
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه