اخبار داغ

شهردار زنجان:

بازار خودرو زنجان بلافاصله بعد از عید فطر افتتاح می‌شود/ کلنگ‌زنی پیاده راه امام در زنجان نیمه تیر ماه انجام می‌شود

بازار خودرو زنجان بلافاصله بعد از عید فطر افتتاح می‌شود/ کلنگ‌زنی پیاده راه امام در زنجان نیمه تیر ماه انجام می‌شود
شهردار زنجان با اشاره به آماده بودن بازار خودرو گفت: بازار خودرو بلافاصله بعد از عید فطر افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به آغاز به کار پروژه پل گلشهر زنجان اظهار کرد: این پروژه فراز و نشیب‌هایی برای اخذ مجوزها داشت کلنگ‌زنی شد و پیشرفت پروژه را طبق برنامه شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه گزارش روزنه از پروژه پل گلشهر تهیه می‌شود، ابراز کرد: بازدیدهای روزانه توسط معاون عمرانی و بازدیدهای هفتگی توسط بنده به صورت منظم انجام می‌شود.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه انتظارمان از همه مدیران و مسئولین این تا ما را در این پروژه یلاری کنند، خاطرنشان کرد: پیمانکار خوبی برای این پروژه انتخاب شده و تابلو روزشمار را نیز با جرا در این پروژه نصب کردیم.

,

وی با تاکید بر اینکه نفع این پروژه برای شهر زنجان خواهد بود، افزود: انتظار این می‌رود تا همه برای اتمام این پروژه کمک کنند.

,

معصومی با اشاره به اینکه افتتاح بازار خودرو را بلافاصله بعد از عید فطر خواهیم داشت، عنوان کرد: افتتاح بازار خودرو حرکتی است که به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کار خوبی انجام شده و با ایجاد این مرکز می‌توانیم قدم خوبی را در مسیر روان سازی ترافیک و آرامش مردم  برداریم.

,

وی با تاکید بر لزوم تغییر نگرشها در مدیریت شهری گفت: حرکتهایی در این زمینه آغاز شده که از جمله آن می‌توان به تجمیع‌ها، برون سپاریها، تعیین تکلیف پروژه سبزه میدان، اصلاح طرح تفصیلی اشاره کرد اما این تغییرات باید با سرعت بیشتری انجام شود.

,

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در خصوص پروژه سبزه میدان بهترین تصمیم را گرفتیم، اظهار کرد: در مورد سبزه میدان اجرایی‌ترین تصمیم همین تصمیمی بود که ما گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه ما سه دسته پروژه عمرانی داریم، ادامه داد: در خصوص پروژه‌های کلان کارها را با کیفیت‌تر آغاز کردیم.

,

معصومی با اشاره به اینکه 15 تیر ماه کلنگ‌زنی پیاده راه امام را خواهیم داشت، پیاده‌راه امام پروژه‌ای است که همه جوانب را از جمله پیمانکار، مبلمان شهری و فرهنگ سازی در نظر گرفته‌ایم.

,

وی با اشاره به میزان آسفالت تولیدی در زنجان عنوان کرد: در فروردین ماه سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 به میزان 90 درصد افزایش تولید داشتیم و اکنون به اندازه مصرف یک سال تفاهم نامه خرید قیر را داریم.

,

شهردر زنجان با اشاره به تجمیع قراردادهای کوچک شهرداری در مناطق تصریح کرد: این اقدام علاوه بر کاهش بروکراسی‌های اداری، نظارتها را قوی تر کرده و فواید بسیاری دارد.

,

وی با اذعان به کمبود کارشناس در حوزه شهرسازی گفت: در این زمینه درخواست داشتیم تا کارشناسان دو شیفته کار کنند چرا که امکان جذب کارشناس وجود ندارد.

,

تاخیر در آغاز پروژه‌های عمرانی شهر زنجان

, تاخیر در آغاز پروژه‌های عمرانی شهر زنجان,

احمد نصیری نیز در این جلسه به آغاز پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان اشاره و اظهار کرد: باید از تلاشهای شهردار زنجان در این زمینه تشکر کرد.

,

وی با بیان اینکه برخی از اشخاص مانع پیشرفت کار در پر.ژه پل گلشهر می‌شوند، ابراز کرد: این پل مشکل مردم و معضل ترافیک را حل خواهد کرد و در این راستا از مردم و رسانه‌ها می‌خواهیم که به شهرداری زنجان کمک کرده و همراهمی کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مانع‌تراشی‌ها بر سر پروژه به جز افزایش هزینه برای شهر تاثیر دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های خدمات رسان تعجیل در پاسخ دهی را درخواست داریم چرا که قسمتی از وقت ما را استعلامات گرفت.

,

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان نیز تعیین تکلیف شد، گفت: باید این فرصت را غنیمت شمرده و کارها را سریع دنبال کنیم.

,

نصیری به تاخیر آغاز پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه سه ماه از سال گذشته اما هنوز کارهای عمرانی آغاز نشده است که شهردار زنجان در این زمینه باید پاسخ دهد.

,

وی با بیان اینکه درصد بالایی از مراجعات به شورا به خاطر طولانی شدن روند پاسخگویی به نامه‌ها است، ادامه داد: متاسفانه پیچ و خم اداری زیاد شده که این موضوع دغدغه اعضای شورا بوده و اکنون نیز این دغدغه وجود دارد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرب و شتم تعدادی از ماموران شهرداری توسط متخلفان ساختمانی نیز اشاره کرد و گفت: دادستان در همان لحظه دستورات لازم را صادر کردند، اما بازهم انتظار داریم که نیروی انتظامی و دادستانی شهرداری را در این زمینه بیشتر همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه