اخبار داغ

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان:

1000 صندوق جمع‌آوری فطریه در قزوین برپا می‌شود

1000 صندوق جمع‌آوری فطریه در قزوین برپا می‌شود
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی با اشاره به استقرار حدود 1000 صندوق جمع‌آوری فطریه در قزوین گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در زمینه کمک به تامین هزینه مسکن، درمان، هزینه‌های ازدواج هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار رمضانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: بهزیستی متولی سلامت اجتماعی در جامعه است و در این راستا خدمات متعددی را به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی در ادامه با اشاره به استقرار حدود 1000 صندوق جمع‌آوری فطریه در سطح استان قزوین گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در زمینه کمک به تامین هزینه مسکن، کمک به توانمندسازی شغلی، درمان، کمک به هزینه‌های ازدواج و کمک به هزینه مسائل آموزشی، علمی و نیازهای معیشتی نیازمندان هزینه می‌شود. 

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: میزان زکات فطریه جمع‌آوری شده از مراکز دولتی در سال گذشته از 6 شهرستان آوج، بوئین زهرا، البرز، آبیک، تاکستان و قزوین بیش از 91 میلیون تومان بوده است؛ همچنین در سال 96 از مراکز غیردولتی در شهرستان تاکستان و قزوین حدود 15 میلیون و 500 هزار تومان بوده است. 

جمع‌آوری بیش از 107 میلیون تومان فطریه در سال گذشته
این مسئول بیان کرد: شماره حساب 250492134532281، شماره کارت5029081015702620 و موبایل پیمنت# 1400009*4*733* برای دریافت زکات فطریه مردم استان قزوین اختصاص داده شده است. 

رمضانی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: همه ساله به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تلاش در جهت ارتباط مستقیم، مستمر و پویا بین مسئولین و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، طرح ضیافت مهر در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آگاه‌سازی و اطلاع رسانی به مسئولین نسبت به نوع زندگی مددجویان و مشکلات موجود، رفع موانع پیش روی آنها، نهادینه کردن فرهنگ غنی مشارکت عمومی، جلب و جذب کمک‌های مادی و معنوی مسئولین از اهداف مهم پایه‌ریزی طرح ضیافت مهر است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت مهر عنوان کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری حدود 200 بازدید از منزل مددجویان نیازمند در ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان مجلس، استاندار، فرمانداران، ائمه جمعه و همچنین با حضور سایر مسئولین و خیرین در سطح استان در قالب طرح ضیافت مهر انجام شد. 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: از جمله نتایج ارزشمند بازدید از منازل مددجویان در ماه مبارک می‌توان به اهدای 5 باب منزل در قزوین اشاره کرد که اقدامات لازم برای تحقق این امر در حال پیگیری است. 

وی ادامه داد: یک منزل اهدائی در آبیک، اعطای 60 مورد جهیزیه در سطح استان، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، توزیع 500 مورد سبد غذایی در سطح استان به مددجویان نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان است. 

رمضانی در پایان با اشاره به اجرای طرح سفره افطاری گفت: 30 سفره پربرکت افطاری با حضور مسئولین و همت خیرین محترم در سطح شهرستان‌ها جهت پذیرایی از جامعه هدف سازمان و ترویج این امر خداپسندانه برپا شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه