اخبار داغ

در جشن گلریزان رودبارجنوب عنوان شد؛

گلر یزان ریختن گل امید در تابستان گرم برای همنوعان است/ تمامی کمک ها به جرائم غیر عمد تعلق می گیرد

گلر یزان ریختن گل امید در تابستان گرم برای همنوعان است/ تمامی کمک ها به جرائم غیر عمد تعلق می گیرد
دادستان شهرستان رودبار در جشن گلریزان گفت: تمام کمک‌ها منحصرا به محکومان جرائم غیرعمد تعلق می ‌گیرد و محکومان پرداخت دیه بخشی از دیات با رضایت پاکی کسر و مابقی که مازاد بر توان پرداخت زندانی باشد به عهده کمک‌های مردمی و ستاد دیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جشن گلریزان در رودبار جنوب با حضور امام جمعه ،جمعی از مسئولان ،خیرین و مردم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار در ابتدای این جلسه با بیان حدیثی از رسول ‌اکرم(ص) در مورد اجر و پاداش همدردی و مساعدت به نیازمندان مردم با ایمان شهرستان رودبار را به نوع‌دوستی و کمک دعوت کرد.

,

ابوذر عطاپور فرماندار رودبار جنوب پیش از ظهر امروز در جشن گلریزان شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: مردم عزیز و شریف شهرستان رودبار به خوبی و خون گرمی مشهور‌ هستند.

,

عطاپور تصریح کرد:گلریزان در واقع ریختن گل زندگی و امید در تابستان گرم و سخت در کنار رنج و سختی و گرفتاری همنوعان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های رنج دیده هدیه می‌کنیم.

,

وی ادامه داد:در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این راستا بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

,

عطاپور خاطرنشان کرد: در این مورد خداوند را سپاسگزاریم که از هرگونه مساعدت برای آزادی هموطنان خود که محکوم به دیه هستند، دریغ نمی ‌‌کنیم.

,

در ادامه عمرانی دادستان شهرستان رودبار اظهار داشت: تمام کمک‌ها منحصرا به محکومان جرائم غیرعمد تعلق می ‌گیرد و محکومان پرداخت دیه بخشی از دیات با رضایت پاکی کسر و مابقی که مازاد بر توان پرداخت زندانی باشد به عهده کمک‌های مردمی و ستاد دیه است.

,

‌در ادامه مختاری رئیس دادگستری شهرستان گفت: مساعدت به ستاد دیه به صورت دوسویه دارای اجر و ثواب است از یک سو لبخندی بر لب خانواده‌ زندانی که آزاد می ‌شود، نشانده می ‌شود و از طرفی خسارات وارد به خانواده‌های محروم تا حدی جبران می شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه