اخبار داغ

شهردار زنجان:

طرح پیاده راه در بافت مرکزی شهر زنجان در آینده نزدیک اجرا می‌شود

طرح پیاده راه در بافت مرکزی شهر زنجان در آینده نزدیک اجرا می‌شود
شهردار زنجان با اشاره به اجرای طرح پیاده راه در بافت مرکزی شهر زنجان گفت: این پروژه به صورت سه ماهه در زنجان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح اله معصومی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای پیاده را در زنجان اظهار کرد: اجرای پیاده راه در استان زنجان برای نخستین بار تحول خوبی در سطح شهر ایجاد می‌کند و این طرح در بسیاری از شهرهای دیگر استانها اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه یقین دارم که اجرای طرح پیاده راه در زنجان کار درستی است تصریح کرد: در مدیریت شهری نقطه نظرات مردم را باید بشنویم ولی قرار هم نیست هر آنچه که مردم می گویند را اجرا کنیم مجموعه شهرداری و متخصیص این حوزه باید آن راهی را که جلو مردم قرار دهیم که سلامت و آرامش آینده مردم را تضمین کند.

,

شهردار زنجان بیان کرد: طرح سبزه میدان به لحاظ موقعیت مکانی و مساحت انتظارات مردم و مدت زمان انتظار مردم در عملیاتی شدن این طرح و یکی از طرح‌ها نیز پیاده راه بوده که شاید به لحاظ طول و عرض و مبلغ و زمان کوتاه است ولی یک نگرش بزرگی را در شهر زنجان پایه گذاری می‌کند.

,

وی خاطر نشان کرد: طرح پیاده راه یک تغییر رویه و تغییر نگرش در شهر زنجان بوجود می‌آورد که از این لحاظ برای مردم زنجان حائز اهمیت است.

,

معصومی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تنها یک خیابان در شهر زنجان به پیاده راه تبدیل می‌شود بیان کرد: اینکار شروع یک حرکت بزرگ در شهر زنجان می‌شود و قرا نیست که پیاده را تنها به این نقطه بسنده شود.

,

وی با بیان اینکه اگر دنبال آرامش واقعی هستیم و خاطره هایی که در قدیم وجود داشته که در شهرها به دلیل بی توجهی و کم توجهی به برخی از مسائل از بین رفته است گفت: اجرای طرح پیاده را در زنجان به منظور آرامش مردم و کمی فاصله گرفتن از زندگی ماشینی انجام می‌شود.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه مرکز شهرمان مملو از ماشین‌ها و اتوبوس‌ها شده که آرامش و امنیت در داخل شهر کاهش یافته است بیان کرد: طرح پیاده را با تمام جزئیات مطالعه و مورد بررسی قرار گرفته است.

,

وی خاطر نشان کرد: در این طرح بارگیری و بار اندازی مغازه‌ها و مناسب سازی برای معلولان در نظر گرفته شده است.

,

معصومی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر تنوع خاصی به شهر زنجان می دهد بیان کرد: طول این طرح خیلی کوچک است ولی حرکت یک حرکت بزرگی بوده و آرامش را برای مردم تامین می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه مغازه‌داران سطح شهر نگران نباشند با ااجرای این طرح رونق اقتصادی در این محل افزایش می‌یابد بیان کرد: اجرای این پروژه از اقدامات مهم شهرداری بوده و شهرداری برای اجرای این پروژه به صورت جدی وارد شده است.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه همه جزئیات این پروژه به صورت دقیق مطالعه شده است افزود: مصالح مورد نیاز برای اجرای این پروژه تهیه شده و آماده اجرای این پروژه هستیم.

,

وی با بیان زمان سنج برای این پروژه نیز نصب می‌شود گفت: به منظور کاهش مزاحمت برای کسبه و مردم منطقه این پروژه به صورت شبانه اجرا می‌شود.

,

معصومی با اشاره به اینکه این پروژه قرار است در مدت سه ماه به اتمام برسد بیان کرد: اگر چنانچه پروژه مورد نظر در زمان مقرر به اتمام نشود علت طولانی شدن با نصب تابلویی برای مردم توضیح داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه