اخبار داغ

روز گذشته اتفاق افتاد؛

اعتراضات مردم شهرستان دیلم در خصوص جذب نیروی غیر بومی در میدان نفتی/ عدم پاسخ مدیران نفتی به اعتراضات

اعتراضات مردم شهرستان دیلم در خصوص جذب نیروی غیر بومی در میدان نفتی/ عدم پاسخ مدیران نفتی به اعتراضات
روز گذشته برخی از جوانان شهرستان دیلم که در همسایگی شهرستان گچساران قرار دارند نسبت به بی اهمیتی این شهرستان در خصوص جذب نیروهای شهرستان دیلم در مجتمع های نفتی اعتراض و برای ساعاتی راه اتصال دو شهرستان دیلم و گچساران را مسدود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ روز گذشته برخی از جوانان شهرستان دیلم که در همسایگی شهرستان گچساران قرار دارند نسبت به بی اهمیتی این شهرستان در خصوص جذب نیروهای شهرستان دیلم در مجتمع های نفتی اعتراض و برای ساعاتی راه اتصال دو شهرستان دیلم و گچساران را مسدود کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با توجه به اینکه قبلا جلساتی با حضور نماینده مردم دیلم در مجلس شورای اسلامی و اعضاء شورای تامین استان بوشهر با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت گچساران گرفته شده بود و مشکلات روستای سیاهمکان از توابع شعرستان دیلم بخصوص جذب نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفته بود اما دوباره شاهد بی عدالتی در جذب نیروهای بومی بوده ایم.

,

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی هنوز مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت در گچساران نسبت به اعتراضات مردم دیلم واکنشی نشان نداده است و مردم همچنان در حال اعتراض به بی توجهی مسئولین نسبت به شهرهای مرزی بین استانها هستند.

,

اعتراضات مردمی در حالی است که نماینده مردم شهرستان دیلم در مجلس شورای اسلامی در یکی از روستاهای نزدیک به سیاهمکان نسبت به بی توجهی به جذب نیروهای بومی در اعتراضی خواستار رسیدگی و رفع این موضوع شده است که مدیران نفتی هیچ توجهی به درخواست نماینده مردم نکردند.

,

لازم به ذکر است که شرکت نفتی گچساران دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت وتزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است که به عنوان دومین میدان نفتی ایران است.

,

حال باید منتظر ماند که مسئولین ارشد استان چه تدبیری برای عدالت در حقوق مرز نشینان خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه