اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس :

ما نباید منتظر آمریکا و اروپا باشیم/ضرورت فعال شدن دیپلماسی اقتصادی و سیاسی با کشورهای منطقه

ما نباید منتظر آمریکا و اروپا باشیم/ضرورت فعال شدن دیپلماسی اقتصادی و سیاسی با کشورهای منطقه
حسن پور گفت:با توجه به رویکرد جدید جهانی ما نباید منتظر آمریکا و اروپا باشیم، ابراز کرد: ما باید بر اساس سیاست های کلی نظام حرکت رو به جلو داشته باشیم و باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین نظام با سخنان خود مسائل مربوط به برجام را مشخص نمودند، اظهار کرد: نکته بسیار حائز اهمیتی که ایشان نیز بر آن تأکید داشتند این بود که در موضوع برجام ایران به تمامی تهعدات خود پایبند بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: با توجه به بد عهدی آمریکایی ها و اینکه رئیس جمهور این کشور  به هیچ کدام از تعهدات پایبند نبوده و نیست امروز بهترین فرصت برای ما است.

,

حسن پور گفت: فرصت جدید در دنیا به وجود آمده است که ما بتوانیم معاهدات دو طرفه ای داشته باشیم؛ همان گونه که روز گذشته ایران و چین یک توافق مهم امضاء کرده اند که با حضور اعضای دو کشور مبادلات تجاری صورت بگیرد.

,

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به رویکرد جدید جهانی ما نباید منتظر آمریکا و اروپا باشیم، ابراز کرد: ما باید بر اساس سیاست های کلی نظام حرکت رو به جلو داشته باشیم؛ همواره ملت سرفراز و بزرگ ایران سرافراز ثابت کرده است که می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند؛ در این مقطع حساس زمانی نیز امیدواریم بتوانیم تهدید پیش آمده را به یک فرصت بزرگ در منطقه تبدیل کنیم.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در خصوص برجام ما به ایران ثابت کرده ایم که کشوری متمدن،اهل گفتگو و منطق هستیم، اظهار کرد: با توجه به سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران ما بر اساس فتوای مراجع و مقام معظم رهبری به دنبال سلاح کشتار جمعی نیستیم.

,

حسن پور با اشاره به اینکه ایران بار دیگر پایبندی خود را نسبت به اصول و ارزش های حاکم ثابت کرد، گفت: برای  تمامی دنیا نشان داده شد که در خصوص مسئله برجام مقصر اصلی آمریکایی ها هستند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فرصت پیش آمده موجب منزوی شدن آمریکایی ها شود و ما بتوانیم با فعال شدن دیپلماسی اقتصادی و سیاسی و  تحرکات بیشتر با کشورهای منطقه و همسایه در راستای نیازهایی که باید تأمین کنیم موفقیت های بهتری را به دست آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه